05 March 2024

ANGGAP BAL4SAN DOS4 LALU DEK ADIRA NEK4D MAHU CERAI - DATUK RED TETAP AKAN TERUS BERJU4NG DEMI KELUARGA



"Saya kahwin 8 tahun lalu bukan untuk cerai, anak pun dah 4, orang lain boleh cakap apa nak cakap sebab mereka tak lalui.
"Peng0rbanan saya ini bukan untuk diri sendiri tapi anak-anak. Bila mereka tonton video ini, saya berk0rban semua ini untuk mereka."

Demikian tutur suami kepada Adira Suhaimi iaitu Datuk Red yang berkata, dia akan tetap mempertah@nkan rumah tangga yang dibina bersama penyanyi itu.

Ujar Datuk Red atau nama sebenarnya Adnan Abu, dia tidak p£duli dengan kec@man netizen, kerana apa dilakukan demi empat anak mereka.

Difahamkan, hari ini, Datuk Red dan Adira hadir ke Mahkamah Rendah Syariah, Gombak, Rawang bagi mendengar laporan Jawatankuasa Pendamai (JKP).

Sudah mencuba pelbagai cara untuk memujuk Adira, Datuk Red memberitahu, dia menganggap ker£takan rumah tangganya itu bukan dug@an tetapi bal@san diatas apa dilakukannya terdahulu.

"Pujuk memujuk itu biasa, memang ada tapi perempuan kalau mar@h... saya sudah cuba. Mungkin ini bukan dug@an tapi bal@san terhadap apa saya l@kukan dahulu," katanya.

Meskipun begitu, Datuk Red bagaimanapun reda serta berlapang dada dengan apa saja keputusan, namun dia akan terus berjuang demi keluarga.

"Sebab itu sekarang saya tak ada sosial media dan hanya fokus kepada keluarga. Dah ditakdirkan begitu, saya terima saja. Tapi selagi saya bernafas, saya akan berju@ng untuk keluarga," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: