01 March 2024

BESARKAN ANAK PEREMPUAN - ERRA FAZIRA AKUI SANGAT MENCAB4R



"Saya sekarang semakin mengakui bahawa membesarkan seorang remaja perempuan memang mencab@r. Saya memahami perumpaan mengatakan menjaga 10 anak lelaki lebih mudah berbanding menjaga seorang anak perempuan."

Itulah tutur pelakon dan penyanyi Erra Fazira yang mengakui, membesarkan anak perempuan sememangnya mencab@r dengan statusnya sebagai ibu tunggal.

Kata Erra, dia kini faham dengan perumpamaan mengatakan membesarkan 10 orang anak lelaki lebih mudah jika dibandingkan dengan membesarkan seorang anak perempuan.

Sementara itu, Erra turut memberitahu, dia perlu lebih memant@u anak perempuannya itu kerana bimb@ng jika mereka tersil@p langkah.

Tambah primadona itu lagi, anak perempuan adakalanya perlu bermain dengan em0si, dimana adakalanya tidak menentu.

Klik untuk gambar besar

"Sekarang ini memang akui agak mencab@r membesarkan anak perempuan yang semakin membesar. Selepas melaluinya sendiri baru saya sedar mengenainya.

"Ini merupakan proses normal bila saya bertanya kepada ibu yang lain, inilah yang saya perlu t£mpuh, lagi pun saya tak berikan kebebasan sepenuhnya buat anak saya, saya akan pant@u begitu juga bapa dia," ujarnya.

Untuk makluman, Erra mendirikan rumah tangga dengan Engku Emran pada 25 Oktober 2007, namun bercerai 18 Februari 2014.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan diberi nama Engku Aleesya yang kini berusia 15 tahun.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: