01 March 2024

MAWAR RASHID KATA DIA MUNGKIN NAMPAK GEMBIRA TAPI HAKIKATNYA DIRINYA MASIH BERG£LUT DENGAN PERASAAN



Nama pelakon Mawar Rashid sebelum ini hangat diperkatakan susulan keputusannya untuk tidak lagi bertudung dan kemudiannya isu perceraiannya dengan pelakon Raf Yaakob pada November lalu.
Terkini, Mawar mengakui, dia masih terk£san dengan perpisahan itu, apatah lagi rumah tangga yang dibina pada tahun 2017 itu hanya mampu bertahan selama enam tahun sahaja.

"Mungkin saya nampak gembira, tapi hakikatnya saya masih berg£lut dengan perasaan. Tapi saya percaya masa akan menyembuhkan (kesedihan). Saya kena fokus kepada kesihatan ment@l dan kerjaya saya.

"Pada masa yang sama, saya kena jaga diri dan anak-anak saya. Mereka adalah keutamaan saya sekarang," katanya yang juga menjelaskan, perceraian bukan penamat kehidupan seseorang, sebaliknya ia trag£di jika meneruskan rumah tangga tetapi tidak bahagia.

"Sekarang tiba masa untuk babak baharu dalam hidup saya. Orang t@kut nak umum perceraian, sebab masyarakat akan pandang neg@tif. Keputusan ini memerlukan kekuatan untuk bawa diri keluar dari sesuatu yang tidak layak untuk anda.

"Apapun saya bangga dengan diri sendiri. Apa yang berlaku, sebab dan akib@t, biar kami yang tahu," ujar Mawar yang sebelum ini, dia dan Raf mengesahkan perceraian mereka sekitar November tahun lalu.

Hasil perkongsian hidup, Mawar dan Raf dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Raden Muhammad, 5; Raden Seri Rosabella Cinta, 3 dan Raden Seri Riyanna Sayang, 1.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: