30 March 2024

DATIN RED NAFI DAKWAAN TINGGALKAN DATUK RED SEBAB DAH MUFL1S



"Mana mungkin saya nak tinggalkan dia sebab dia dah jatuh mufl1s. Nak cakap hidup sus@h, saya dah hidup dengan Adnan selama 18 tahun.
"Macam-macam dug@an j@tuh bangun bersama-sama. Saya pernah kena gig1t pac@t sebab ikut dia berniaga sayur ketika hamil anak pertama."

Demikian kata isteri pertama kepada Datuk Red iaitu Datin Red yang menjelaskan, dia tidak akan sesekali meninggalkan suaminya itu kerana sudah tidak mempunyai harta dan j@tuh mufl1s.

Ujar Datin Red atau nama sebenarnya, Datin Seri Sharifah Norshafil, sepanjang 18 tahun mendirikan rumah tangga, dia individu yang sentiasa bersama suami serta berd£pan sus@h senang bersama.

Bagaimanapun, Datin Red atau nama sebenarnya, Datin Seri Sharifah Norshafil, enggan mendedahkan punca dia memfailkan cerai terhadap suaminya itu, namun berkata perceraian itu bukan kehendaknya.

Dalam pada itu, ditanya pula mengenai usaha Datuk Red yang memujuknya di media sosial, Datin Red berkata, ianya tidak dapat mengubah pendiriannya serta menyerahkan soal jodoh kepada Allah.

"Saya serahkan hidup saya bulat-bulat kepada Allah. Pujuk untuk apa? Apa boleh saya katakan, terlaj@k perahu boleh pat@h balik, terlaj@k kata burvk pad@hnya," tuturnya.

Sementara itu, Datin Red memberitahu, kelima-lima anaknya sering bertanya mengenai bapanya yang sudah lama tidak pulang ke rumah dan difahamkan sudah dua hari tidak pulang.

"Anak-anak mereka tidak tahu tapi mungkin yang sulung sudah tahu sejak benda ini tul@r. Setiap hari mereka tanya bapa mereka balik atau tidak. Ini pun sudah dua hari tak pulang ke rumah. Sebelum ini balik macam biasa," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: