29 March 2024

DATUK & DATIN RED MOHON MAAF



Madu kepada penyanyi Adira Suhaimi iaitu Datin Red sebelum ini ada memuat naik hantaran di Insta Story, dimana dia seolah k£sal dengan suaminya, Datuk Red yang seakan tidak menghargai jasanya.

Terkini, Datin Red menerusi hantaran terbaru, dilihat telah tampil memohon maaf berhubung kenyataannya yang dikongsikan sebelum ini. Katanya, tind@kan itu disebabkan mengikut em0si.

Dalam hantaran sebelum ini, Datin Red seolah k£sal dengan tindakan seseorang individu seolah merujuk kepada suaminya yang tak menghargai jasanya selepas meminjamkan duit, malah sampai menjual tanah untuk membantu.

Bukan itu sahaja, Datin Red turut berkongsikan anak-anaknya juga tr@uma diatas apa yang berl@ku serta mengatakan Allah ada bersamanya.

Sementara itu, menerusi video dikongsikan di TikTok, Datuk Red berkata, sebelum ini dia tidak suka apabila hal peribadi dan soal rumah tangga dikongsikan di media sosial, namun akhirnya terjadi pada dirinya.

Dalam pada itu, Datuk Red mengakui ianya adalah sal@h dirinya sendiri ketika mengulas mengenai isu yang hangat diperkatakan dmana ia membabitkan kedua-dua isterinya iaitu Datin Red dan penyanyi Adira Suhaimi.

Jelas Datuk Red, temu bual bersama media tempoh hari bukan untuk meraih simp@ti, tetapi mahu mencari pekerjaan dalam masa sama dapat memberi nafkah buat keluarganya.

"Ni cerita pasal rumah tangga. Orang kenal saya punca saya berkahwin dengan Adira. Tempias saya tu kemudian terkena kepada isteri pertama saya, Datin Red.

Klik untuk gambar besar

"Kalau tak sebelum ni, kami berdua tak ada siapa pun nak ambil tahu. Bila jadi benda ni, saya fikir balik saya tak boleh nak salahkan mereka berdua. Sebenarnya salah saya.

"Masa temu bual tu saya cakap, saya cuma nak bercerita pasal diri saya. Kalau boleh kalau korang buat kenyataan jangan terp@lit nama Adira. Sebab dia induk kami, mencari rezeki," tuturnya.

Pada masa sama, Datuk Red tampil memohon maaf kepada isteri pertamanya kerana tidak menyebut namanya ketika temu bual tersebut.

Ujar suami Datin Red dan Adira itu lagi, perkara itu, ianya secara sp0ntan. Malah, Datuk Red turut mengakui kedua-dua isteri lapan, (banyak membantunya termasuk Datin Red yang sanggup menjual tanah.

'Masa soalan tu, kebetulan pasal berbuka. Saya cerita pasal anak nak berbuka. Cuma terkhil@f saya, saya punca segala-galanya sebab tak sebut nama isteri pertama saya tu.

"Memang betul dia ada tolong saya, dia pun dapat duit tanah dijual. Dua-dua banyak tolong, saya tak boleh nak senaraikan semua. Bagi isteri pertama, saya minta maaf kerana tak sebut nama dia semalam (kelmarin).

"Benda apa yang saya cakap semalam (kelmarin) pun saya tak tulis dalam skrip. Soalan tu pun secara sp0ntan. Tapi saya rasa saya ada sebut tapi biasalah wartawan.

"Tak akan wartawan nak keluarkan semua. Saya harap lepas ni tak ada isu. Adira tak kac@u orang, you pun jangan kac@u orang. Sudah-sudah, yang sal@h saya," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: