01 March 2024

"DIA ADALAH IBU KEPADA ANAK SAYA" - SHARNAAZ PESAN PEREMPUAN LAIN NAK CEMBVRU BOLEH TAPI BUKAN DENGAN NOOR NABILA



"Benda ini saya dah pernah cakap dekat sesiapa pun yang ingin berkawan dengan saya bahawa manusia yang mereka tidak boleh cembvru adalah Nabila.
"Itu adalah perkara pertama yang saya akan pesan. Kepada Amelia dan mana-mana GF saya yang sebelum ini pun, itulah pesanan saya kepada mereka.

"Perempuan lain kalau diorang nak mar@h boleh, ikan di laut sekali pun boleh tetapi kalau Nabila mereka tak boleh mar@h.

"Sebab dia adalah ibu kepada anak saya. Jadi, kalau saya selalu berjumpa, bercakap atau bermesej sekalipun dengan Nabila, tak boleh cembvru.

"Kalau cembvru dan kalau tak percaya boleh mesej dia sendiri, saya okay 'n0 pr0blem'. Kalau mereka cembvru saya dengan Nabila, bermaksud mereka ada mas@lah saya menguruskan anak saya.

"Setakat ini, Alhamdulillah tak ada lagi yang berani bagitahu saya yang mereka cembvru," ujar pelakon Sharnaaz Ahmad yang mendedahkan mana-mana wanita yang berkenalan dengannya berhak rasa cembvru jika dia rapat atau berhubung dengan wanita lain.

Sharnaaz yang berkata demikian menerusi temu bual bersama Hlive, bagaimanapun menjelaskan, mereka tidak boleh rasa cembvru dengan atau mar@h pada bekas isterinya, Noor Nabila.

Dalam pada itu, Sharnaaz turut memberitahu, meskipun sudah bercerai dengan Nabila, namun wanita itu adalah ibu kepada anaknya dan akan berhubung demi menguruskan Jebat Jayden.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: