29 February 2024

KENYATAAN MIG BERHUBUNG K£S SAM4N - HUN HAQEEM LUAH RASA TERK£JUT & TERKIL4N



"Saya terk£jut juga kerana k£s ini dah berjalan sejak 2020. Semasa pusingan pertama dan keputusan memihak kepada saya, tiada apa-apa kenyataan pun yang saya buat sebab ia berbalik kepada matlamat saya untuk menjaga nama baik industri.
"Bila tiba-tiba ia keluar, saya tertanya-tanya juga kenapa ia muncul semula," ujar pelakon Hun Haqeem, 26, yang terk£jut dengan dakwaan bekas pihak pengurusannya, MIG dan penerbit, David Teo yang menuntut lebih RM600,000 sebagai g@nti rvgi berikutan tind@kannya menamatkan k0ntrak lebih awal.

Jelas Hun, dia sebelum ini memilih untuk tidak mengeluarkan kenyataan dan turut mempers0alkan kenapa perkara itu perlu dih£bahkan kepada umum. Malah, tambahnya lagi, dia juga terbuka untuk berdamai dan menyelesaikan perkara itu secara profesional.

"Saya pun semasa di mahkamah, kalau David ada, saya salam. Saya okay saja dengan dia. Tak ada menyimpan dend@m atau apa-apa, sebab dunia ini kecil saja. Saya tak mahu buat benda tak baik kepada orang kerana kita akan berjumpa semula.

"Kita semua mesti nak selesaikan benda ini dengan baik. Apa saja perintah mahkamah, saya turutkan. Saya tak pernah meng£lak atau apa," katanya yang dalam masa sama memberitahu, dia juga enggan memanjangkan perkara ini bagi memastikan kesihatan ment@lnya terjaga.

"Sebelum ini, saya pernah kongsikan mengenai kesihatan ment@l yang terg@nggu. Sewaktu PKP, kita tak boleh buat apa-apa dan pada masa sama, dapat sam@n.

"Sedikit sebanyak rasa terkil@n sebab saya cuma nak mengharumkan nama industri kerana ada banyak pot£nsi. Kita ada banyak platf0rm dan sebagainya. Tapi, hujung-hujung, kita menik@m sesama sendiri sedangkan boleh bantu naikkan satu sama lain," tuturnya.

Terdahulu, David mendedahkan mengenai kemenangannya atas kes sam@n terhadap Hun dan pelakon itu diperintahkan membayar sejumlah g@nti rvgi sebanyak RM613,950.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: