09 March 2024

"DIA (MARISSA DANIA) L4RI & HIL4NGKAN DIRI..." - ABBY ABADI T£GUR BUTIK MUSLIMAH GUNAKAN KESEMP4TAN ATAS KESUL1TAN ORANG



"Sekali itu je lah saya jumpa dia. Dia mel@rikan diri, dia menghil@ngkan diri tapi saya tahu dia selamat dekat luar. Itu saya kata, dia rasa dia dah mampu berdiri atas kaki sendiri. Saya memang serah kepada Allah.
"Saya tak mampu nak buat apa-apa untuk ubah apa yang dia buat sekarang. Saya mengharapkan yang terbaik. Kalau rasa perlukan mama, baliklah."

Demikian kata pelakon Abby Abadi yang mendedahkan, selepas hangat diperkatakan mengenai dakwaan anaknya bermadu, Marissa Dania memilih untuk menghil@ngkan diri.

Menerusi podcast GVV Studio dikendalikan pelakon Datin Rebecca Nur Al-Islam, Abby berkata, kali pertama mereka bertemu semula ketika acara revi£w buka puasa baru-baru ini yang tular.

Ujar Abby lagi, dia hanya mengharapkan yang terbaik buat anaknya yang merupakan seorang pemp£ngaruh media sosial, selain menitipkan pesanan buat puterinya itu untuk pulang jika masih memerlukan dirinya.

Sementara itu, Abby turut tampil men£gur tind@kan jenama butik muslimah yang membuat mark£ting serta mendakwa menggunakan kesemp@tan atas kesul1tan orang lain.

Menurut Abby, portal hiburan di luar sana sememangnya menunggu kont£n mengund@ng seperti sedemikian.

Baru-baru ini, tular di media sosial memaparkan butik pakaian muslimah menampilkan Marissa dan suaminya, Aslam sebagai model. Malah, isteri pertama Aslam iaitu Misya Mazlan turut menjadi model jenama tersebut.

Berhubung hal itu, kakak kepada Misya iaitu Nadia Mazlan memberitahu, adiknya tidak tahu mengenai kehadiran isteri kedua suaminya itu sebagai model jenama tersebut, apabila sampai di tempat berkenaan, dia mendapat tahu.

Dalam pada itu, Misya turut k£sal dengan tind@kan sebuah jenama pakaian didakwa menjadikan kem£lut rumah tangganya sebagai mark£ting.

Kata Misya, dia memahami setiap peniaga mempunyai bermacam cara untuk memas£rkan pr0duk mereka, namun dia tidak terfikir ada yang tidak sensit1f dengan situasi dial@minya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: