23 March 2024

"HIDUP M4TI REZEKI KITA SEMUA ALLAH YANG TENTUKAN, BUKAN MANUSIA... JANGAN PERNAH T4KUT, KAMU TAK PERNAH BERSENDIRIAN" - IBU ALIFF AZIZ



Semua sedia maklum mengenai penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz yang kini sedang berg£lut dengan pelbagai uj1an dan kontr0versi.
Dek kerana itu, ibu Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza Basharahil tampil menitipkan kata-kata semangat buat anak lelakinya itu.

Dalam hantaran itu, Siti Hafiza yang memuat naik video nyanyian anak perempuan, Aisyah Aziz, selain berkata, Aliff tidak bersendirian dalam menghad@pi uj1an itu dan mereka sentiasa ada di belakangnya tak kira apa saja berlaku.

"Masyaallah tabarakallah Alhamdulillah hidup m@ti rezeki kita semua Allah yang tentukan, bukan manusia. Inilah peringatan yang selalu anakanda kami Aisyah Aziz pesan pada kami. Masya-Allah yang penting ikhlas dan niat kerana Allah.

"Khas buat anakanda Aliff Aziz, lagu ini khas untuk kamu oleh adik perempuanmu. Jangan pernah t@kut, kamu tak pernah bersendirian. Allah sentiasa bersamamu, kami juga ada di belakangmu tak kira apa juga yang berlaku," tulis ibu Aliff yang juga menganggap uj1an yang dil@lui pasti ada hikmah yang tersirat.

"Allah sayang abang dan Allah Maha Baik, pasti ada hikmah dalam apa jua ujian yang datang. Tiada siapa yang sempurna. B@ngkit dan semoga Allah permudahkan perjalananmu dan berikan ketenangan dalam hatimu. Kami sayangkan kamu," katanya.

Sementara itu, Siti Hafiza ketika dihubungi bagaimanapun enggan memberikan sebarang komen berhubung kontr0versi memb@bitkan anaknya.

"Maaf tiada komen hanya di bulan Ramadan yang mulia ini mohon mendoakan yang terbaik," tuturnya.

Terdahulu, dunia hiburan dig£mparkan dengan penah@nan Aliff dan pelakon Ruhainies oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sebuah kondominium di ibu kota pada 9 Mac lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: