06 March 2024

KARL CROM0K MOHON DOAKAN MIJI SEMBUH DARI PENY4KIT KANS£R H4TI



Pemain gitar kumpulan thr@sh m£tal popular, Crom0k iaitu Karl memohon kepada semua mendoakan kesembuhan bekas pemain dram kumpulannya, Miji yang kini dirawat di hospital akib@t kans£r h@ti tahap empat.
"Kali terakhir kami jumpa dia (Miji), dia datang konsert kami tahun lepas. Kami jemput dia naik atas pentas. Tak dinafikan mom£ntum s@kit dia cepat.

"Tak tahulah kalau memang dia nak merahsiakan. Dia tak main (beraksi) masa konsert itu pun mungkin kerana dia dah tahu s@kit atau sebaliknya.

"Saya sendiri pun tak pasti. Terk£jut dapati dia s@kit kans£r. Kemudian tengok gambar terbaru sangat terk£jut. S@kit ini pantas mer£bak," ujarnya.

Merancang menziarahi Miji, Karl berkata, dia sempat bercakap dengan bekas pemain drama itu Jumaat lepas dan dapat 'merasai' kes@kitan yang dial@mi oleh sahabatnya ini.

Tambahnya lagi, dia serta peminat Crom0k akan terus mendoakan agar Miji sembuh dari peny@kit yang did£ritainya.

"Dengar suaranya memang sangat tak sih@t. Kawan-kawan universiti dah diberitahu dan terpulang mereka untuk menyumbang kepada akaun Miji.

"Saya pun dah berbincang dengan anak Miji dan mereka bersedia terima sekiranya ada peminat sudi menghulurkan sumbangan bagi meringankan kos rawatan bapa mereka.

"Sumbangan boleh dibuat menerusi akaun Maybank Miji (Tarmizi Mokhtar) 162151005378," katanya.

Sebelum ini, Karl menerusi Facebook, memaklumkan Miji kini dirawat di hospital akib@t kans£r h@ti tahap empat.

Dalam hantaran itu juga, Karl turut memohon peminat Crom0k berdoa pada Allah untuk Miji yang kini berd£pan ujian.

Pada Oktober lalu, ketika Konsert Ulang Tahun ke-30 Crom0k - Forever In Time di Zepp Kuala Lumpur, mereka mengumumkan pengunduran Miji daripada Crom0k akib@t mas@lah kesihatan.

Miji turut hadir ke konsert terbabit bagi memberi sokongan terhadap rakan seperjuangannya itu.

Untuk info, Miji dan Karl adalah anggota asal Crom0k yang menubuhkan kumpulan itu bersama Sam (penyanyi, bass) dan Din (gitar, penyanyi) ketika mereka menuntut di Sydney, Australia pada 1987.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: