17 March 2024

NETIZEN UNGK1T KISAH LAMA DENGAN ALIFF AZIZ - OKTOVIA MANROSE M4LU PERNAH TERP4LIT : "PAST IS PAST, TERUSKAN HIDUP"



"Ada juga nampak, tapi perkara itu bukan sesuatu yang perlu dibanggakan pun sebenarnya. Malah, saya m@lu pernah terp@lit dengan isu kontr0versi tersebut tapi tak mengapa tak perlu nak melat@h. Past is past, teruskan hidup."
Ujar pelakon Oktovia Manrose yang mengulas mengenai kisah lamanya dengan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz dimana ia dikor£k semula oleh netizen, susulan kontr0versi terp@lit suami kepada Bella Astillah dan pelakon Ruhainies.

Kata Oktovia, dia sedar kisah pan@s pada tahun 2019 itu diungk1t semula serta mengakui ia bukan perkara yang boleh dibanggakan, malah m@lu apabila mengenang semula kisah tersebut.

Bukan itu sahaja, ada juga netizen membuat perb@ndingan dirinya yang kini sudah berhijrah ke arah lebih baik dengan Aliff yang masih lagi terp@lit dengan kontr0versi pan@s.

Dalam pada itu, kakak kepada pelakon Aprena Manrose ini berkata, setiap manusia ada uj1an tersendiri dan mungkin Aliff sedang diuj1, selain meminta mendoakan yang baik-baik buat bekas juara Gegar Vaganza musim kelapan (GV8) itu.

"No komen, nak cakap lebih-lebih pun tak boleh sebab kita bercakap fasal hidayah dan perubahan seseorang. Macam saya dapat hidayah dan saya ambil. Alhamdulillah kekal sampai sekarang.

"Tapi masing-masing ada uj1an tersendiri, mungkin dia masih diuj1 dan belum belajar dari kesil@pan lalu. Kita doakan yang baik saja untuk semua," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: