21 March 2024

"SATU BENTUK PENGAJARAN SUPAYA MEREKA SEDAR DIRI" - DAVID TEO TURUT BOIK0T ARTIS BERMAS4LAH



"Saya bersetuju segelintir penerbit mahupun pengarah yang memboik0t artis bermas@lah sebab ini adalah satu bentuk pengajaran supaya mereka sedar diri.
"Apabila nama sudah melambung tinggi, mereka lupa tengok bawah, jadi kena 'tembak' bagi jatuh supaya tidak terus leka."

Ujar penerbit terkenal, David Teo yang memaklumkan, dia akan menyen@rai hit@m artis bermas@lah demi mengel@kkan sebarang mas@lah terhadap syarikat produksi miliknya, Metrowealth International Group (MIG).

Memetik Hib Glam, David berkata, tind@kan tersebut mampu menyedarkan segelintir artis yang bermas@lah berkaitan penyond0l mahupun langg@r k0ntrak daripada terus bes@r kep@la.

Dalam pada itu, jelas David, dia sudah berd£pan dengan bermacam-macam perang@i artis apatah lagi sudah berpuluh tahun dalam dunia hiburan.

"Saya ikut jejak penerbit lain, nak boik0t siapa, saya juga akan lakukan perkara sama. Saya sudah 24 tahun dalam industri hiburan, macam-macam perang@i artis saya had@p. Dulu boleh sabar, sekarang tidak lagi.

"Sama sahaja baik pelakon s£ndu mahupun popular, masing-masing ada perang@i sendiri. Bes@r kep@la sehingga menyebabkan penerbit dan pengarah rvgi besar selain mencac@tkan kelancaran sesebuah penggambaran," tuturnya.

Tambahnya lagi, isu artis bermas@lah sudah lama terjadi sejak dari dulu lagi dan dia mengambil langkah tidak mengambil mereka berlakon lagi.

"Sebenarnya memang daripada dulu lagi wujud artis bermas@lah tetapi saya masih bersabar lagi, malas ambil pusing. Saya tidak ambil mereka berlakon lagi tetapi tidaklah dican@ng kepada pengarah lain supaya buat tind@kan sama.

"Mas@lah disiplin dalam kalangan artis ini ibarat sen@rio yang tidak akan pernah selesai. Apabila sekarang ramai turut memboik0t golongan bermas@lah ini, saya angkat dua ibu jari.

"Menyokong disini bukan bermakna menutup p£riuk nasi mereka, sekadar memberi pengajaran dan berharap mereka berubah suatu hari nanti," katanya.

Terdahulu, hangat diperkatakan apabila David mendedahkan mahkamah memutuskan pelakon Hun Haqeem membayar ganti rvgi sebanyak RM613,950 kepada Metrowealth atas kesal@han melangg@r k0ntrak.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: