27 March 2024

"SAYA SEKARANG SUDAH TAK PERCAYA PADA SESIAPA PUN" - KAK KM AKUI MASIH TR4UMA, RANCANG AMBIL PENGAW4L PERIBADI & PEMANDU



Usahawan selebriti, Liana Rosli atau Kak KM, 43, yang rasa bersyukur kerana semua barangan berharga yang dir0mpak berjaya ditemui semula itu mengakui dirinya masih tr@uma dengan k£s pecah rumahnya, baru-baru ini.
"Saya masih tr@uma dengan kej@dian yang berl@ku. Sampai sekarang tak boleh tidur malam. T@kut pejam mata dia datang. Walaupun sekarang mereka sudah ada dalam penj@ra.

"Alhamdulillah. Allah hilangkan sekejap dan dah dapat balik semula. Terima kasih kepada PDRM (Polis Diraja Malaysia) kerana dalam masa 24 jam dapat tangk@p penjen@yah terbabit," katanya.

Dalam pada itu, Kak KM menjelaskan, dia juga bakal berpindah ke rumah baru dalam masa terdekat ini kerana masih berasa tr@uma dengan kej@dian itu.

"Saya sekeluarga akan pindah rumah selepas ini. Rumah yang sedia ada saya akan pastikan semua pintu dan tingkap ditutup.

"Sebagai langkah kesel@matan, saya juga merancang nak ambil pengaw@l peribadi dan pemandu untuk mengikut saya ke mana saja selepas ini," katanya.

Berkongsi mengenai kejadian itu, Kak KM berkata, penjen@yah itu memang sudah membuat perancangan rapi ketika dia sekeluarga tiada di rumah. Tambahnya lagi, kej@dian itu juga menjadi satu pengajaran buatnya.

"Rumah saya memang kosong ketika itu. CCTV (kamera litar tertutup) ada, tapi semua sudah kena potong. Mereka empat orang dan saya tak kenal. Cuma, saya tahu mereka mengaku 'followers' (pengikut) saya," ujarnya.

"Saya sekarang sudah tak percaya pada sesiapa pun. Ia pengajaran supaya saya kena s£kat semua benda selepas ini. Saya juga tak boleh tunjuk sangat apa yang dimiliki. Rumah baru nanti mungkin saya tunjuk dalam rumah saja," tuturnya.

Terdahulu, pihak polis menerima laporan daripada seorang ahli perniagaan wanita berhubung satu kej@dian p£cah rumah di Kampung Padang Balang, Sentul, Kuala Lumpur pada 3 Mac lalu.

Hasil pemeriksaan mendapati sebuah peti besi mengandungi jongkong emas dan wang tunai RM3 juta dilarikan bersama beberapa beg tangan pelbagai jenama serta barangan kemas milik wanita terbabit.

Anggaran kerug1an yang dilaporkan berjumlah RM3.5 juta dan kes disi@sat di bawah Seksyen 457 Kanun Kes£ksaan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: