10 March 2024

TAMPIL MINTA MAAF - RUHAINIES & ALIFF AZIZ AKAN JELASKAN SITUASI SEBENAR NANTI



Dua selebriti iaitu Ruhainies dan Aliff Syukri yang sebelum ini berdiam diri akhirnya tampil bersuara isu dakwaan mereka dic£kup berkhalw@t di sebuah kondominium mewah miliknya, di sini, semalam.

Dalam satu hantaran terbaru di Instagram Story, Ruhainies memohon maaf, selain men£gaskan terdapat laporan tidak tepat berhubung kontr0versi yang mengaitkan namanya dan Aliff.

"Saya ingin memohon maaf kepada semua atas apa yang terjadi. Bagi menjawab segala sp£kulasi atas apa yang sedang diperkatakan di semua platform media sosial, saya dengan rendah diri ingin nyatakan di sini, ada beberapa kenyataan yang kurang tepat tersebar.

"Saya juga berharap sp£kulasi ini dapat dihentikan sehingga saya memberikan kenyataan bagi mengelakkan daripada kek£liruan dan sal@h fah@m," tulisnya.

Klik untuk gambar besar

Sementara itu, Aliff menerusi hantaran berbeza di Instagram Story, memaklumkan dia bakal menjelaskan situasi sebenar mengenai kejadian yang berlaku itu.

"Bukan ingin men£gakkan benang yang bas@h, sekadar berkongsi kepada yang ingin mendengar, Insya-Allah. Selebihnya saya memohon maaf atas apa yang terjadi dan semoga keterangan yang akan saya sampaikan nanti sedikit sebanyak dapat menerangkan tangg@pan semua," katanya.

Ujar Aliff lagi, terdapat beberapa sp£kulasi dan laporan tidak tepat disebarkan sehingga boleh menimbulkan fitn@h.
"Berdasarkan situasi yang berlaku semalam, terdapat banyak sp£kulasi dan laporan yang dibesar-besarkan mengenai apa yang sebenarnya berlaku. Tetapi saya juga faham tangg@pan semua kerana keadaan itu sudah menimbulkan sy@k wasangka yang boleh menimbulkan fitn@h.

"Seharusnya keadaan yang dapat dielak akan tetapi saya akan memberikan keterangan mengenai apa yang berlaku sebenarnya nanti bagi mengelakkan lebih sal@h faham mengenai apa yang terjadi," katanya.

Semalam Harian Metro melaporkan penah@nan pasangan pelakon itu selepas didakwa berkhalw@t di sebuah kond0minium mewah, di sini.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: