19 March 2024

TANG4NI ISU MARISSA DANIA - ABBY ABADI GUNA T4KTIK BERLEMBUT



"Kami ada berjumpa sebelum ini dan orang ada bertanya, kenapa saya tidak paksa atau ajak Marissa berbincang mengenai isu ini. Namun, ia tidak semudah dikatakan.
"Kita jumpa sebab hendak perb@iki hubungan. Tetapi kalau perjumpaan itu bertujuan untuk saya b@ngkitkan topik perkahwinan dan dia tak nak dengar serta mel@rikan diri, mas@lah itu takkan selesai.

"Jadi, saya cuba berlembut untuk perb@iki hubungan. Sekarang adalah tempoh bertenang untuk beri dia peluang perb@iki keadaan.

"Saya ada bertanya sampai bila perkara ini akan berl@njutan. Dia hanya minta diberikan masa. Jadi, kita tunggu sajalah," tutur pelakon Abby Abadi ketika ditemubual dalam program podcast.

Dakwa Abby, belum nampak jalan penyelesaian berhubung isu anaknya, Marissa Dania Hakim berkahwin secara rahsia di Thailand yang hangat diperkatakan netizen, akhir-akhir ini.

Jelas Abby atau nama sebenar, Arbaiyah Abdul Manan, dia enggan memaksa anaknya itu membuat keputusan kerana bimb@ng meng£ruhkan lagi keadaan.

Dalam pada itu, Abby turut memaklumkan, Marissa berat mulut dan menyebabkan sukar untuknya meneka apa yang tersir@t dalam hati anaknya itu.

"Anak saya itu memang kurang bercakap. Jadi, banyak persoalan yang tidak terjawab. Dia buat diam sahaja. Kita pula jenis orang yang tidak suka memaksa.

"Jika itulah yang dia mahukan, saya biarkan sahaja. Jadi, kita tunggu sajalah hari yang sesuai dan Allah izinkan, kita berjumpa serta bercakap mengenai perkara ini," jelasnya.

Sebelum ini, Abby dilapor mengesahkan Marissa sudah pun bernikah dengan Mohd Aslam di Songkhla, Thailand, pada 27 Disember tahun lalu.

Pasangan itu dikatakan mendirikan rumah tangga tanpa pengetahuan isteri pertama Aslam, iaitu Misya Mazlan yang ketika itu menunaikan umrah.

Pernikahan itu berlangsung tanpa pengetahuan keluarga Marissa termasuk Abby dan bapanya, Norman Hakim.

Baru-baru ini, Marissa dan Aslam membuat k£jutan apabila tampil sebagai model sebuah jenama pakaian memprom0sikan koleksi Hari Raya.

Dalam perkembangan lain, ibu tiri kepada Marissa iaitu Memey Suhaiza dikec@m netizen apabila didakwa tidak sensit1f mempamerkan keseronokan berbuka puasa bersama Marissa, suami dan anak-anak mereka menerusi perkongsian video di Instagram (IG).

Rata-rata netizen berpendapat Memey tidak sepatutnya memuat naik video itu ketika Abby dan Norman sedang berbal@h berikutan kontr0versi anak mereka.

Susulan hantaran yang dimuat naik itu, netizen turut mengungk1t kisah lamanya yang pernah menjadi orang ketiga dalam hubungan Abby dan Norman.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: