05 March 2024

TERIMA PELBAGAI TAWARAN - HAWA RIZWANA NAFI TAM4K



"Sebenarnya itu apa yang orang nampaklah kan? Segala rezeki saya terima yang ditawarkan asalkan halal dan sesuai dengan saya.
"Jadi, kalau orang kata tam@k dan sebagainya, itu adalah sifat saya sendiri iaitu untuk belajar serta mencuba sesuatu yang baru.

"Kalau ada rezeki, saya ingin keluar dari zon selesa dan men£roka pelbagai cabang seni yang baru.

"Jika ada yang tak sesuai, namun saya terima juga, boleh menjadi pengajaran untuk masa akan datang. Sekurang-kurangnya kita tahu apa yang boleh diperbaiki."

Itulah jelas pengacara dan pelakon, Hawa Rizwana, 28, yang menafikan dia tam@k kerana menerima pelbagai tawaran dari cabang seni berbeza.

Ujar Hawa lagi, dia sekadar mahu mencuba sesuatu yang baru, selain ingin keluar dari zon selesa dan tidak hanya melakukan sesuatu yang sering dijayakannya.

Dalam pada itu, Hawa juga memberitahu, dia turut mengint@i peluang dalam bidang penyampaian radio, selain berkata, proses berkenaan turut mengajarnya keku@tan dan kel£mahan diri.

”Semua ini adalah satu perjalanan kerjaya untuk mengajar saya menjadi lebih baik dalam apa jua bidang. Saya juga boleh mengetahui keku@tan dan kel£mahan diri.

"Tak kisah sama ada mengacara, berlakon, penyampai radio atau menyanyi. Jadi saya tahu mana yang harus diberikan keutamaan pada masa akan datang," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: