29 March 2024

ZUL ARIFFIN JELAS DIA TAK LAYAK CAMPUR URUSAN RUHAINIES, HANYA DOAKAN YANG TERBAIK



"Biarlah Ruhainies selesaikan hal itu secara aman. Sebagai orang luar saya tidak layak berkata apa-apa. Saya cuma tahu apa yang dilaporkan media sahaja.
"Saya enggan letakkan diri dalam kelomp0k mereka yang rvgi atau membu@ng pahala puasa sebab ramai sangat yang suka cakap bukan-bukan.

"Lebih baik saya as1ngkan diri, jangan campur tangan dan lihat dari jauh. Mungkin dia perlukan masa untuk selesaikan hal itu."

Jelas pelakon Zul Ariffin yang mengulas mengenai isu pelakon Ruhainies yang berd£pan kontr0versi ditangk@p khalw@t dengan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.

Kata Zul, dia lebih selesa tidak masuk campur urusan peribadi Ruhainies kerana dia bukanlah individu yang layak untuk memberikan pendapat mengenai perkara tersebut serta tidak mahu tergol0ng dalam kalangan mereka yang membu@ng pahala puasa.

Dalam pada itu, ujar Zul lagi, dia hanya mampu mendoakan yang terbaik buat Ruhainies, selain berkata, apa yang dilalui oleh temannya itu ada hikmah disebaliknya.

"Benda tersebut bukannya perkara yang seronok, jadi saya cuma mampu doakan yang terbaik kepadanya. Kalau pasal kerja saya memang boleh bagi komen, tapi ini hal peribadi, jadi saya t@kut, lebih baik saya jaga lidah," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: