03 April 2024

AL-FATIHAH - JAAFAR ONN KEMBALI KE RAHMATULLAH



Pada jam 11.30 pagi, hari ini, penyanyi dan pelakon veteran, Jaafar Onn telah menghembuskan nafas terakhirnya pada usia 72 tahun di Hospital Sultan Idris Shah, Serdang.

Berita duk@ itu disahkan anak angkatnya, Mohamad Hanif Hashim, 30, menerusi mesej WhatsApp kepada rakan-rakan artis antaranya penyanyi, Haiza.

"Assalamualaikum, untuk pengetahuan semua papa dah tiada. Dah kembali ke rahmatullah sebentar tadi. Mana-mana yang terdekat yang nak melawat papa bolehlah datang sekarang," katanya ringkas.

Klik untuk gambar besar

Sebelum ini, Allahyarham Jaafar telah dimasukkan ke hospital selepas mengal@mi pendar@han ketika membu@ng air b£sar kelmarin. Difahamkan, Allahyarham juga sudah dipindahkan dari wad kecem@san ke wad biasa, semalam.

"Pada mulanya, papa mengadu s@kit perut dan nak buang air besar selepas minum air untuk cuci perut tengah hari semalam. Saya terus bawa papa ke klinik kerana dapati papa membuang air besar berdar@h dan tek@nan dar@h serta paras hemoglobinnya juga rendah.

"Doktor di klinik itu pula meminta saya hantar papa untuk buat pemeriksaan selanjutnya di hospital," jelas Hanif yang turut memberitahu, bapa angkatnya itu pernah tiga kali mengal@mi pendar@han ketika membu@ng air besar sebelum ini.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: