18 April 2024

DEDAH AL4MI KEGUGURAN - ELIZABETH TAN SEDIH PERANCANGAN PUNYAI ANAK TIDAK KESAMPAIAN : "TIDAK TAHU BILA LAGI SAYA AKAN HAMIL..."



"Sebenarnya saya mengal@mi keguguran anak pertama, namun kehamilan saya masih berada pada peringkat awal lagi. Saya ke hospital dan disahkan bahawa kandungan sudah tiada lagi.
"Pada mulanya saya tidak begitu terk£san ketika kej@dian berl@ku dua bulan lalu. Tidak tahu bila lagi saya akan hamil dan itu sedikit sebanyak membimb@ngkan saya.

"Kalau saya cakap banyak mengenai hal ini saya akan menangis pula. Malah saya juga sudah berkongsi kepada keluarga dan rakan-rakan terdekat untuk mempunyai anak. Jadi perancangan itu terpaksa diubah kerana keguguran. Itu yang membuatkan saya sedih."

Demikian ujar penyanyi dan pelakon, Elizabeth Tan yang mendedahkan, dia mengal@mi keguguran anak pertama yang dinanti-nantikan baru-baru ini selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga dengan Siew Jim pada 21 Mac 2021.

Akui Elizabeth atau nama sebenarnya, Tan Su Mei, 30, dia terk£san dengan keguguran itu, memandangkan dia sudah bersedia untuk bergelar ibu.

Klik untuk gambar besar
Menurutnya lagi, keguguran berl@ku pada bulan Februari lalu dan lebih menyedihkan katanya, dia sudah memberitahu keluarga serta teman rapat mengenai kehamilannya itu.

Sebelum ini, pelakon filem 'Abang Long Fadil 3' itu pernah mendedahkan beberapa tahun kebelakangan ini adalah tahun untuk bersungguh-sungguh menjadi seorang ibu.

Untuk makluman, Elizabeth atau mesra disapa Lizzy itu berkahwin dengan lelaki pilihan hati, Siew Jim merupakan seorang doktor pada 21 Mac 2021.

Majlis perkahwinan mereka dihadiri keluarga dan kenalan rapat sebagai mematuhi pros£dur op£rasi stand@rd (S0P) pand£mik C0V1D.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: