17 April 2024

HUT4NG RM7 JUTA - DATUK RED MINTA TEMPOH 5 TAHUN UNTUK LANGSAIKAN



"Hampir RM7 juta dan lebih 100 orang yang saya berhut@ng tapi saya tak mampu nak bayar sepenuhnya secara terus sekarang.
"Tapi ada cara dan pros£durnya untuk mereka tuntut hut@ng pada saya dengan hubungi peguam kemudian kita ikut cara yang sepatutnya supaya ada ketelusan dalam membayar hut@ng itu.

"Saya tak suka sal@hkan orang, saya sal@hkan diri sendiri. Jadi saya jangkakan hut@ng saya mungkin akan langsai dalam tempoh lima tahun, InsyaAllah."

Itulah kata usahawan Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali Datuk Red, dimana dia sudah melantik peguam untuk membantunya menyelesaikan isu hut@ng sebanyak RM7 juta.

Jelas Datuk Red, dia meletakkan tempoh maksimum lima tahun untuk menyelesaikan hut@ng berkenaan, selain turut mendedahkan dia berhut@ng dengan lebih 100 orang.

Tambah Datuk Red lagi, dia juga berharap mereka yang terlib@t dapat memberikannya sedikit waktu serta bersabar untuk dia menyelesaikan wang tersebut.

"Saya dah cuba macam-macam usaha sejak lima tahun lepas. Tapi Allah SWT berikan jalan lebih-lebih lagi selepas temu bual bersama mStar.

"Inilah jalan terakhir saya untuk jelaskan hut@ng saya. Andai kata dah selesai semua hut@ng, Allah nak c@but nyawa saya pun tiada mas@lah," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: