28 April 2024

"ISU ITU MENJADI MAKIN RUM1T SEPERTI DRAMA PULA" - ANNA JOBLING SIMPATI DENGAN NASIB BELLA ASTILLAH



"Saya tak begitu ambil tahu mengenai masalah mereka, tapi lama kelamaan isu itu menjadi makin rum1t seperti drama pula.
"Saya sebenarnya baru pulang bercuti dengan ibu di Bangkok, selain sibuk fikirkan pasal penggambaran yang bakal bermula minggu depan.

"Jadi saya tak boleh fikir benda lain, tapi bila nama saya dipetik dalam kehangatan kemelut rumah tangga Bella dan Aliff tentulah saya terk£jut."

Itulah kata pelakon Anna Jobling yang terk£jut apabila kem£lut rumah tangga rakan artisnya, Bella Astillah, dimana ia menjadi semakin rum1t sehingga memb@bitkan banyak pihak.

Ujar Anna, kem£lut yang berl@ku memb@bitkan Bella dan suaminya yang juga penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz seperti menyaksikan drama TV.

Dalam pada itu, Anna berkata, dia bersimpati dengan nasib yang men1mpa Bella dan akan terus menunjukkan sokongan kepada ibu dua cahaya mata itu.

"Saya memang rapat dengan Bella dan saya juga sayang kepadanya. Saya akan terus tunjukkan sokongan pada Bella. Saya juga tak kisah berkawan dan berbaik dengan sesiapa saja yang baik dengan Bella.

"Ketika isu rumah tangga mereka mula kec0h, saya ada mesej dia dan kami juga ada terser£mpak di beberapa acara. Jadi saya sempat titipkan kata-kata semangat buatnya," tuturnya.

Terdahulu, tul@r foto wanita Anna bersama wanita yang mendakwa dia kekasih kepada Aliff iaitu Sarah Yasmine sehingga ramai yang mendakwa mereka berkawan baik.

Anna bagaimanapun tampil menjelaskan Sarah adalah kenalannya dan mereka pernah bertemu sekali saja pada Disember lalu di sebuah festival jualan di Singapura.

Tind@kan Sarah yang berkongsi foto bersama Anna ternyata tidak begitu disenangi peminat kerana mereka enggan pelakon kesayangan ramai itu terp@lit dalam kontr0versi berkenaan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: