13 April 2024

P0SITIF C0V1D - FASHA SANDHA SEDIH TAK DAPAT BERAYA DENGAN KELUARGA DI PERLIS : "KERANA KAU PUNYA S£LFISH..."



"Sedih tak dapat beraya dengan keluarga Perlis satu perkara. Lagi satu sedih teramat sebab 99 peratus di sana bila kami beritahu kena C0V1D diorang menganggap ni demam biasa saja.
"Siapalah yang keluar beraya masa ada v1rus ni kan. Memanglah p£ntingkan diri. Kerana kau punya s£lfish, kau tahu kau tak sihat, tetap keluar beraya, s£barkan v1rus pada orang lain.

"H@ncur perancangan raya saya dengan keluarga Perlis saya. Hari ni sambung perjalanan kami ke KL, 10 jam lagi nak mengad@p jalan jam."

Itulah tulis pelakon Fasha Sandha yang meluahkan rasa k£sal dengan sikap tidak bertanggungjawab segelintir pihak yang keluar beraya ketika masih p0sitif v1rus C0V1D.

Jelas Fasha, dia yang dalam perjalanan daripada Rembau, Negeri Sembilan ke kampung halamannya di Perlis itu membuat ujian sar1ngan kesihatan sebelum bertemu sanak-saudaranya di sana.

Dalam pada itu, Fasha mengakui, dia berasa amat sedih apabila rancangannya untuk beraya bersama keluarga di kampungnya di Perlis h@ncur disebabkan sikap orang lain yang pentingkan diri sendiri.

Klik untuk gambar besar
Disamping itu, isteri kepada pelakon Aidil Aziz itu meluahkan rasa syukur tidak terus menyebarkan v1rus berkenaan kepada keluarga besarnya di Perlis.

"Hati siapa yang tidak h@ncur... kisahnya sejak raya pertama terus b£rsin tanpa berhenti. Ingatkan nak sels£ma biasa saja... husnuz0n.13 jam dalam perjalanan dari Rembau, berhenti KL sekejap, sambung perjalanan ke Perlis.

"Makan apa-apa rasa tawar, hati ni tiba-tiba rasa tak sed@p hati, terus pergi klinik dan check C0V1D sebelum nak jumpa keluarga di Perlis. Ya benar, berjaya mendapat C0V1D dari Rembau.

"Nasib la, pergi periksa dahulu, kalau tak, makanya saya membawa v1rus ni ke semua di Perlis. Dah la di Perlis ni ada ramai orang tua dan beris1ko tinggi. Alhamdulillah Allah lindung mereka daripada C0V1D. Ini dug@an raya kami," luahnya.

Fasha yang akan beraya sambil kuarantin di rumah sehingga Ahad, turut menjelaskan, dia berkongsi perkara itu kerana mahu memberi peringatan kepada pengikutnya agar sentiasa menjaga diri ketika menyambut hari raya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: