08 April 2024

PEGUAM KATA TIND4KAN BELLA ASTILLAH LETAK RECORDER DALAM KERETA DISIFATKAN BIJAK



"Di mahkamah, sekadar beri keterangan suami cur@ng, suami tidak bertanggungjawab memang tidak cukup. Perlukan bukti, beberapa saksi untuk menyokong dakwaan isteri mengenai dakwaan cur@ng.
"Isteri boleh mengemukakan dokumen seperti gambar, surat, rakaman CCTV (kamera litar tertutup) dan rakaman suara pula memang bagus kalau ada dan (ini semua) boleh menguatkan lagi k£s di mahkamah."

Itulah ujar peguam, Wan Azliana Wan Adnan yang berkata, tind@kan penyanyi dan pelakon Bella Astillah meletakkan perakam suara di dalam kereta suaminya, Aliff Aziz disifatkan tind@kan bijak bagi mencari bukti.

Jelas Azliana, rakaman suara boleh dijadikan bukti suami nu5yuz, cur@ng atau tidak bertanggungjawab untuk digunakan di mahkamah.

Dalam pada itu, Azliana menjelaskan tind@kan ibu kepada dua cahaya mata itu mencari bukti terhadap dakwaan suami yang cur@ng lebih 10 kali adalah wajar untuk mendapatkan keadilan dan menuntut hak sebagai isteri.

"Bella seorang yang sangat penyabar dan pemaaf walaupun dicur@ngi suami lebih 10 kali dan curang dengan adik ipar sendiri. Janganlah tuduh Bella buka a1b suami.

"Akhirnya dia bersuara untuk mempertahankan maruah diri sebagai isteri selepas dim@lukan berkali-kali dengan isu suami cur@ng dan ditangk@p khalw@t," katanya.

Dalam pada itu, Azliana berkata penggunaan alat perakam mahupun alat navigasi peta Gl0bal Positi0ning Syst£m (GPS) boleh ditunjukkan kepada mahkamah sebagai bukti.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: