29 April 2024

PENERBIT AYU PUTEH AL4MI KERUG1AN RM100,000 - PEJABAT DI P£CAH MASUK PENY4MUN



Pejabat penerbit Datuk Ayu Puteh di Damansara Damai, Petaling Jaya baru-baru ini telah dip£cah masuk dipercayai berl@ku subuh tadi.

Akib@t kej@dian itu, Ayu atau nama sebenarnya Normashayu Puteh, 48, telah mengal@mi kerugian lebih RM100,000.

Ayu yang meluahkan rasa terkil@n itu tidak menolak kecur1an itu memang dirancang berdasarkan m0dus oper@ndi dilakukan penjen@yah terb@bit.

"Wang tunai lebih kurang RM100,000, kerugian pejabat musn@h beratus ribu dengan harta produksi iaitu filem-filem kami, kamera dan lain. Tapi belum tahu berapa kos keseluruhan dan apa lagi musn@h.

"Lapan filem 'foot@ge' dan semua drama 'h@rdisk' drama kami simpan disimb@h air dan peti b£si semua dimusn@hkan. Mereka bawa perkakas profesional buat kerja p£cah masuk itu.

Klik untuk gambar besar

"Memang sangat terancang. Daw@i pada bahagian atap pun semua dipot0ng. Kami rasa ia berl@ku malam tadi hingga subuh sebab bas@h itu nampak baru.

"Mereka nak hil@ngkan bukti," kata Ayu yang turut memberitahu, dia sudah membuat laporan polis di Balai Polis Sri Damansara untuk tujuan sias@tan.

Dalam pada itu, Ayu juga berharap, dapat bantuan sesiapa yang ternampak kej@dian itu kerana kamera litar tertutup (CCTV) di pr£mis itu pun musnah.

"Awal pagi staf saya dah hubungi dan minta untuk saya segera datang ke pejabat. Mereka mula nampak pintu depan terbuka dan sy@k pejabat dip£cah masuk.

"Monitor dan perakam CCTV dic@but dan hil@ng. Kalau siapa-siapa nampak kej@dian ini malam tadi atau subuh kawasan ini, harap boleh bagi maklumat," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: