02 April 2024

'PENGKHI4NAT P0LITIK' - AZWAN ALI CAB4R BERSEMUKA



Pengacara sens@si, Azwan Ali atau Diva AA telah mencab@r beberapa individu yang dilab£lnya sebagai 'pengkhi@nat p0litik', yang menjadi b@tu ap1 sehingga namanya terp@lit kontr0versi di Karnival Fiesta Raya Baling 2024, baru-baru ini.
Menerusi laporan Harian Metro, Azwan berkata, dia sudah mendapat semua maklumat lengkap mengenai pengkhi@nat p0litik terb@bit selepas pertemuan dengan penganjur Karnival Fiesta Raya Baling 2024, serta pemp£ngaruh, Eira Aziera dan Diva BB, kelmarin.

"Saya cabar 'pengkhi@nat p0litik' ini bersemuka dengan saya seperti mana saya berdepan dengan Eira, Diva BB dan penganjur.

"Saya dah ada semua maklumat, kerja khi@nat, fitn@h, mengadu d0mba, melag@kan semua pihak termasuk nama Menteri Besar, dibuat oleh pengkhi@nat politik.

"Semua maklumat ini sudah didedahkan dan saya dah tahu parti mana. Kau boleh jadi p@rti mana, p@rti keld@i mana, p@rti penungg@ng agama mana, tapi jangan main-main dengan Diva AA sebab saya p@rti gaj@h.

"Saya akan s£rang mana-mana p@rti kur@ng aj@r ini. Semua sudah dalam tangan saya. Jangan sampai saya dedahkan kepada Harian Metro, parti mana yang menjadi pengkhi@nat p0litik. Mereka menggunakan isu Diva AA untuk menutup k£s mereka," ujarnya.

Tambahnya lagi, dia juga menghormati pucvk pimpinan di negeri Kedah dan tahu apa yang boleh dan tidak boleh dilakukannya.

"Kita tahu apa yang boleh dan tak boleh dilakukan tapi kenapa saya dipuji ketika menjayakan persembahan.

"Kenapa benda ini k£coh selepas saya dah balik? Kalau saya sal@h, mustahil YB (Yang Berhormat) dan tuan haji-tuan haji itu tak s£mbur saya depan-depan.

"Saya tak rasa mereka tak berani buat. Arahan itu tiada sepanjang saya buat persembahan. Niat saya untuk menghiburkan rakyat Kedah," katanya.

Dalam kejadian dipercayai Khamis lalu, tular video Azwan Ali bersama beberapa orang lelaki menari di atas pentas pada Fiesta Raya Baling 2024. Aksi itu mendapat kec@man netizen kerana berl@ku pada bulan Ramadan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: