29 April 2024

SAHABAT RAPAT NASIHAT ALIFF AZIZ SUPAYA 'KELUAR' & SELESAIKAN KONTR0VERSI



"Kalau rasa hidup dengan Bella dah tak boleh, selesaikan. Keluar, uruskan penceraian. Kalau masih sayang, perjuangkan. Kalau tak boleh, cerai, jadi ibu bapa yang bagus.
"Kalau dah kena g@m di sini, tak boleh berlakon atau menyanyi, cari kerja. Jadi bertanggungjawab untuk anak. Jangan sampai orang cakap kau tak pandai jaga anak, tak nak bagi anak duit. Jangan sampai tahap itu. Anak itu amanah kau.

"Semua orang buat sal@h. Ada orang 100 kali buat sal@h baru belajar. Kita buat sal@h, kita minta Maaf dan doa keampunan dengan Allah," kata bekas pelakon Singapura, Nick Mikhail Razak yang juga sahabat rapat penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz.

Nick tampil menasihati Aliff supaya 'keluar' dan selesaikan kem£lut mas@lah yang kini sudah menjadi kontr0versi tidak terb£ndung lagi dalam industri hiburan tanah air.

Dakwa Nick, dia sentiasa berada di belakang Aliff dan menasihatkannya supaya bersuara dan selesaikan isu terb@bit sebelum meny£sal di kemudian hari.

Dalam pada itu, ujar Nick, dia juga bersimp@ti dengan nasib keluarga Aliff yang menjadi sas@ran h1naan netizen.

"Bila kau berg@duh dengan Bella, kau datang ke kedai aku dan luahkan perasaan kau. Kemudian aku ingat, kau berbaik semula. Aku gembira sangat.

"Tak tahu kau ingat atau tak, aku cakap ini tiket (peluang) terakhir dan jangan b@zirkan. Tapi, mungkin sebab itu kau mungkin rasa dimanjakan. Aku dah buktikan sentiasa ada untuk kau. Jadi, aku diam.

"Bila aku diam, aku rasa sedih sebab bila benda ni jadi, aku masih ingat kau yang di usia 17 tahun, aku teringat muka mak kau, anak-anak kau. Bila aku fikir pasal keluarga kau dan orang h1na kau, sedih," tuturnya yang berkata, hampir semua pihak kini sudah bersuara dan menunggu giliran Aliff.

"Seperti yang kau nampak, semua orang dah bersuara. Sarah, Bella, Ruhainies. Kau berdiam, aku tak tahu kenapa. Mungkin kau tunggu masa yang sesuai atau itu cara kau.

"Kalau nasihat ini tak boleh diterima oleh kau, tak mengapa. Tapi, aku buat ini sebab aku rasa aku perlu bercakap. Aku harap kau keluar dan selesaikan," ujarnya.

Dalam video sama, Nick yang juga suami kepada pemp£ngaruh, King Coco berkongsi kisah kecur@ngan yang dilakukannya dalam perkahwinannya terdahulu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: