29 April 2024

"SAYA TERK£JUT & ITU ADALAH SAL4H SATU TITIK HIT4M YANG TIDAK DAPAT SAYA LUPAKAN... SAYA TR4UMA" - RUHAINIES JELAS SEBAB BARU SEKARANG TAMPIL



"The reason why (Sebab kenapa) baru sekarang saya nak tampil bukan sebab saya ris@u ke apa.. saya memang berniat long time ago (dah lama dah)...
"Dan saya menunggu masa yang sesuai untuk beri kenyataan kerana saya tidak mahu apa yang keluar dari mulut saya dimanipul@sikan.

“Masa situ@si (isu khalwat) berl@ku, saya masih dalam keadaan terk£jut dan itu adalah salah satu titik hit@m yang tidak dapat saya lupakan sampai bila-bila. Saya tr@uma.

"Few weeks tu saya ada hubungi Bella, tapi dia tak reach dan saya tidak mahu mend£sak kerana saya juga faham the situ@tion (situ@si). Dia mar@h takkan lah saya nak keep push1ng her.

"Mungkin sudah lama saya tidak bagi kenyataan kerana I have my own reason (Saya ada sebab tersendiri). Kita masing-masing dah matang dan saya tidak mahu ada apa-apa perbal@han terutama di sosial media. Kalau ada mas@lah kita berbincang, tapi itulah.

"Dan sekarang, saya rasa saya dah tidak boleh del@yed. Saya nak berdamai dan tak nak ada apa-apa sengk£ta dengan Bella Astillah dan dengan sesiapa pun. Dan saya ingin meminta maaf secara terbuka dalam isu ni."

Demikian ujar pelakon sens@si Ruhainies yang menjelaskan, dia sememangnya berniat untuk tampil memberikan kenyataan, namun menunggu masa sesuai dan selepas kejadian ditangk@p khalw@t, dia berada dalam keadaan tr@uma.

Ruhainies yang tampil memohon maaf secara terbuka kepada Bella Astillah di Melodi, berkata, dia mahu berdamai serta tidak mahu ada sengk£ta dengan isteri Aliff Aziz.

Kata adik kepada pelakon Nur Risteena ini lagi, dia mempunyai sebab tersendiri mengapa tidak memberikan kenyataan sebelum ini dan tidak mahu berl@ku perbal@han di media sosial.

Dalam pada itu, Ruhainies mengakui khil@fnya dan tiada pendedahan dibuat olehnya kerana kelak tidak akan ada kesudahannya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: