17 April 2024

"SAYA MOHON MAAF KERANA SUDAH MELUK4KAN HATI BANYAK PIHAK TERMASUK KELUARGA" - MARISSA DANIA MENGAKU KHIL4F



Anak perempuan kepada pasangan selebriti Abby Abadi dan Norman Hakim iaitu Marissa Dania Hakim yang sebelum ini terb@bit kontr0versi bernikah dengan lelaki berstatus suami orang pada Disember tahun lalu, akhirnya tampil bersuara.
Berhubung kontr0versi tersebut, Marissa memohon maaf kerana tind@kannya itu meluk@kan hati banyak pihak termasuk keluarganya, selain turut meminta maaf mengambil masa lama untuk membuka mulut.

"Saya mohon maaf kerana sudah meluk@kan hati banyak pihak termasuk keluarga. Saya bukan mahu meng£lak atau mel@rikan diri, sebaliknya saya mahu menjaga nama baik keluarga dan semua pihak yang terb@bit.

"Ini adalah jalan yang saya dan Aslam pilih (hidup berp0ligami). Jadi saya mohon semua pihak beri ruang untuk kami menyelesaikan mas@lah rumah tangga tanpa c@mpur tangan pihak luar.

Klik untuk gambar besar
"Insya-Allah semuanya akan baik-baik saja. Saya sedang berusaha ke arah itu dan doakan semoga semuanya berjalan lancar," katanya.

Dalam pada itu, Marissa mengakui pernikahannya mendapat tent@ngan, namun meluahkan rasa syukur keluarganya membuka pintu kemaafan dan menerima kehadiran Aslam.

"Saya akui pernikahan kami mendapat tent@ngan daripada keluarga. Tiada ibu bapa yang bersetuju dengan pilihan seperti ini, lebih-lebih lagi usia saya yang masih muda.

"Saya dan Aslam tidak mahu hubungan kekeluargaan ini terputus atau dil@nda mas@lah. Jadi kami kuatkan semangat dan h@runginya bersama. Walau apapun rint@ngan yang datang, saya dan Aslam akan cuba selesaikan mas@lah yang berl@ku satu demi satu," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: