26 April 2024

"SEKARANG DIA DAH T4KUT SEBAB ADA NAMA DIA PUN TERB4BIT" - BELLA ASTILLAH SIFAT PEMP£NGARUH & PENYANYI RAP J£RAT DIRI SENDIRI



"Sekarang dia dah t@kut sebab ada nama dia pun terb@bit dalam perancangan buat akaun palsu dan muat naik segala a1b dengan niat yang sal@h.
"Dia berkongsi video isu yang sudah selesai semata-mata nak menutup yang dia juga terb@bit. Ya Allah, nak tutup macam mana lagi ni."

Ulas pelakon dan penyanyi Bella Astillah yang menyifatkan pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu seolah-olah menj£rat lehernya sendiri, selepas namanya dipetik bersub@hat dengan Aliff Aziz dan Ruhainies oleh kekasih gel@p Aliff iaitu Sarah Yasmine.

Menerusi hantaran yang diulang siar semula daripada perkongsian Sarah di Instagram Story, Bella mendakwa pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu mempunyai kaitan dalam k£s penyeb@ran hubungan memb@bitkan dirinya dan pelakon Muaz Zabir.

Terdahulu, Sarah memuat naik perbualan WhatsApp antara Ruhainies dan Aliff yang bercerita mengenai individu dikenali dengan panggilan Z.

Sarah dalam perkongsiannya mendedahkan pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu adalah antara dal@ng yang mengheb@hkan hubungan Bella dan Muaz kepada umum.

Dakwanya lagi, pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu juga yang menasihati Aliff supaya tidak bersetuju untuk menceraikan isterinya itu pada hari perbicaraan di mahkamah.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: