26 April 2024

TOLONG BERHENTI MESEJ & HUBUNGI SUAMI SAYA... INI AM4RAN DARIPADA SAYA..." - TOM DEDAH SARAH YASMINE HUBUNGI SUAMINYA, FUAD RAHMAN



"Alam@k kenapa pula Sarah Yasmine mesej laki aku? Fuad beritahu saya dia dapat mesej dan dia call banyak kali.
"Sarah Yasmine, kita orang tak nak masuk c@mpur, Fuad tak nak masuk c@mpur hal apa yang terj@di sekarang ni. K£s viral ni kita orang tak nak masuk c@mpur.

"Kita orang ada mas@lah kita orang sendiri, baju pun tak berlipat lagi. Jadi kita orang banyak mas@lah sendiri yang kami sendiri pun s@kit kepala nak uruskan.

"Fuad tak nak masuk c@mpur hal-hal orang lain. Tolong berhenti mesej suami saya dan berhenti hubungi suami saya. Ini am@ran daripada saya. Kami tak nak masuk c@mpur, tolong."

Itulah kata penyanyi Tom yang mendedahkan kekasih gel@p kepada penyanyi dan pelakon Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine cuba menghubungi suaminya, Fuad Rahman bagi mendapatkan bantuan.

Klik untuk gambar besar
Tambah Tom lagi, Sarah menghantar mesej secara peribadi di Instagram bert@lu-t@lu pada Isnin lalu, namun tidak dibal@s oleh Fuad.

Ujarnya, dia dan suaminya memilih untuk tidak menc@mpuri isu yang sedang menjadi bualan hangat ketika ini.

Sementara itu, Tom menerusi muat naik di Instagram, ada mendedahkan perbualan mesej di mana Sarah Yasmine ada berhubung dengan Fuad.

Melihat pada pendedahan itu, kali pertama Sarah Yasmine menghantar DM kepada suami Tom atau nama sebenarnya, Raja Farah Azal Raja Ikram, adalah pada Oktober 2022.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: