26 May 2024

"ANDA TIADA H4TI & PER4SAAN KE? SAYA BUKAN LAWA PUN, KALAU LAWA SUDAH JADI HEROIN FILEM" - ZARINA ZAINUDDIN MOHON MAAF MUAT NAIK FOTO WANITA H1NA WAJAHNYA



"Kenapa saya sering dijadikan sas@ran sehingga ada kala membuatkan saya sedih. Macam-macam saya nak had@p, ada sahaja komen meny@kitkan hati.
"Saya tak boleh kembali ke wajah dulu, terimalah saya seadanya. Saya jadi sedih bila orang hina saya buat pembedahan s1nus sebab al@mi migr@in dan vert1go.

"Anda tiada h@ti dan per@saan ke? Saya bukan lawa pun, kalau lawa sudah jadi heroin filem," tutur pelakon Zarina Zainuddin yang meluahkan rasa k£sal apabila orang lain tidak menerima kec@man, meskipun membuat rawatan sepertinya iaitu menjalani pembedahan s1nus.

Dalam pada itu, Zarina turut tampil memohon maaf atas kekhil@fan kerana memuat naik foto seorang pengguna laman sosial yang mengh1na wajahnya, baru-baru ini.

Kata Zarina, dia memuat naik permohonan maaf dalam Instagram (IG) selepas menerima t£guran daripada suaminya, Datuk Seri Dr Abdul Raihan Wan Jaafar dan anak-anak.

"Saya ada memuat naik gambar wanita yang 'mengat@' wajah saya dalam IG. Bagaimanapun, suami t£gur dan mahu saya minta maaf kerana saya tak patut seperti ini. Saya hanya manusia biasa, ada h@ti dan per@saan. Bila orang h1na, saya hil@ng semangat," ujarnya.

Selain itu, Zarina menjelaskan, keterl@njurannya memuat naik foto individu yang mengh1na wajahnya, didor0ng per@saan tert£kan apabila perubahan hidung dan bibirnya sering dipertik@ikan.

"Orang kata saya lagi cantik dulu sebelum buat hidung, bibir. Sudahlah asyik cakap benda sama. Ada yang kata sekarang nampak tua. Memang saya sudah tua berusia 54 tahun, badan sudah kurus, muka jadi kecil.

"Dulu saya sudah beritahu, saya buat pembedahan s1nus dan betulkan kembali hidung saya yang kembang. Bibir hanya 'fill£r', nanti l@rut sendiri dan lama-lama hil@ng sebab t£knik rawatan sekarang tak macam dulu," katanya lagi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: