26 May 2024

TOLAK TAWARAN CERITA TAK BERMANFAAT, MELAL4IKAN - NASIR BILAL KHAN KATA DUIT BUKAN KEUTAMAAN : "NAK JAWAB APA DENGAN ALLAH NANTI"



"Sekarang saya banyak tolak tawaran berlakon sebab cerita tak menarik. Kadang-kadang stes£n ni nak ber£but rat1ng, bagi saya keuntungan m0ral lebih penting, jadi banyak tolak sebab jalan cerita yang tidak bermanfaat.
"Sebab kena jawab dengan Allah di akhirat nanti, kalau cerita banyak melal@ikan dari memberi manfaat, nak jawab apa dengan Allah nanti? Bukan duit jadi keutamaan."

Itulah ujar pelakon veteran, Nasir Bilal Khan yang berkata, dia ada menolak beberapa tawaran jalan cerita yang tidak menarik serta tidak memberi manfaat kepada masyarakat.

Ini kerana bagi Nasir, duit bukan keutamaan dan selain itu, dia juga perlu menjawab di akhirat kelak jika cerita yang dilakonkannya melal@ikan.

Dalam pada itu, Nasir turut mendedahkan, dia tidak meletakkan harga pada lakonannya, namun, ada rakan artis terkil@n dengan perbuatannya yang dikatakan menj@tuhkan harga pas@ran pelakon.

"Selepas terlib@t dengan drama 'Tanah Kubur', saya ikhlas, saya kata pada pihak pr0duksi nak bayar berapa esok jawab dengan Allah. Sampai satu masa, memang ada yang nak bayar dengan harga yang meng@rut.

"Sehingga ada selebriti jumpa saya, kata saya dah banyak menang anugerah, ambil harga macam tu, dia yang tak menang anugerah nak ambil harga berapa? Ters£ntak saya sebab r0sakkan harga pas@ran pelakon.

"Dalam dunia ni ikhlas pun sebab masyarakat t@k hargai keikhlasan, malah ada yang ambil kesemp@tan saja," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: