05 May 2024

AZWAN ALI : "YANG BOD*H DOK TENGOK P0DCAST SAMP4H SI ALIFF AZIZ TENGAH MER£BEH!"



Temu bual penyanyi dan pelakon Aliff Aziz bersama The Common Folks SG yang dimuat naik di di Youtube baru-baru ini, telah mendapat perhatian ramai pihak termasuk pengacara sens@si, Azwan Ali atau mesra disapa Diva AA di media sosial.

Melihat pada laporan Murai, Azwan yang tidak berdiam diri itu tampil mengkrit1k orang ramai yang menonton p0dcast penyanyi dan pelakon asal dari Singapura itu.

"BUT*HHH MER£NYUT LAKN*TULLAH TERSI*L YANG BOD*H DOK TENGOK P0DCAST SAMP4HH SI ALIFF AZIZ TENGAH MER£BEH! GELVPUH PENUH SEDUTAN KAT TIKT0K TERSI*L! KESIAN BANGS*T YANG SUKA JAGA A1B ARTIS! GTHH PU1 SI*LL," tulis Azwan Ali menerusi hantaran di laman X

Sebelum ini, dalam temu bual tersebut, Aliff telah membuat pendedahan mengenai hubungannya bersama isteri, pelakon dan penyanyi Bella Astillah serta bekas 'kekasih gel@p', Sarah Yasmine.

Klik untuk gambar besar

Selain itu, Aliff juga menganggap kecur@ngan isterinya bersama pelakon Muaz Zabir adalah kif@rah atas kesil@pan lamanya.

"Pada 13 November 2023, sesuatu yang besar berl@ku, sampai aku kelu kerana waktu tu baru aku tahu mengenai isteri aku (cur@ng). Malam itu aku tak boleh tidur dan bila check phone Bella di arch1ve chat, aku terdiam. Tapi aku anggap ini semua kif@rah atas d0sa-d0sa lama aku," kata Aliff di The Commonsfolks SG.

Untuk makluman, Aliff Aziz dan Bella Astillah mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016. Hasil perkahwinan itu, pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata iaitu Mohamad Ayden Adrean dan Ara Adreanna.

Namun, kem£lut melanda rumahtangga pasangan ini apabila Aliff ditangk@p khalw@t bersama pelakon Ruhainies di sebuah kondominium mewah di ibu negara pada Mac lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: