05 May 2024

ERNIE ZAKRI JELAS AJAK BELLA ASTILLAH BERDUET SAHAJA, NAFI MASUK C4MPUR



"Apabila Bella kata dia suka lagu itu, saya ajak dia berduet. Aksi itu hanya untuk meraikan lagu itu. Tiada unsur lain untuk saya k@itkan. Tiada tujuan tersembunyi... Bukan hal saya pun."

Itulah kata penyanyi Ernie Zakri yang mendakwa, dia tidak berniat masuk c@mpur mas@lah rumah tangga Bella Astillah apabila mengund@ng temannya itu berduet menyanyikan lagu 'Masing-Masing' pada majlis Hari Raya di sini, baru-baru ini.

Jelas Ernie, dia mengund@ng Bella selepas mendapat tahu isteri kepada penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz itu sukakan lagu berkenaan.

Tambahnya lagi, biarpun mengaku tidak menyokong perbuatan meramp@s suami orang, namun Ernie yang juga isteri kepada penyanyi Syamel ini menganggap itu bukan 'lesen' untuk dirinya menc@mpuri urusan rumah tangga orang lain.

"Siapa yang suka peny0ndol? Betul tak? Kisah yang terj@di itu, kalau boleh, tak mahu komen lebih lanjut. Saya memang tidak mahu mahu campur atau terp@lit sikit pun.

"Sebagai kawan Bella yang hanya berjumpa pada majlis tertentu, saya ucapkan semoga dia berjaya dan doakan kebahagiaan dirinya," ujarnya.

Klik untuk gambar besar

Dalam perkembangan lain, Ernie meluahkan rasa syukur apabila lagu 'Masing-Masing' itu diterima ramai terutama selepas lagu berkenaan dinyanyikan semula secara duet oleh Bella dan Adira Suhaimi.

Malah, kata Ernie, dia berbesar hati apabila wanita yang mendakwa diri 'ters@kiti' menjadikan lagu ciptaan Ade Govinda itu sebagai lagu tema kisah hidup mereka.

"Kalau diikutkan, tempoh untuk kami prom0sikan lagu itu sudah tamat. Kami hendak perkenalkan single seterusnya.

"Disebabkan penerimaan peminat terhadap lagu itu semakin hebat, terutama selepas Bella dan Adira menyanyikan semula single itu, jadi, kami biarkan sahaja.

"Ketika buat lagu itu, saya minta Adi s£litkan lirik berunsur p0sitif yang mampu memberi kekuatan kepada wanita, selain kec£wa.

"Kebetulan Bella dan Adira melalui situ@si yang ada k@itan dengan lagu itu. Mereka anggap dendangan itu beri kekuatan untuk b@ngkit semula. Jadi, saya fikir obj£ktif pembikinan single itu tercapai," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: