06 May 2024

"BUKAN SAHAJA SURI SEMPURNA, BAHKAN MENJADI IBU BERKERJAYA YANG MAMPU MENDIDIK ANAK-ANAK" - AERIL ZAFREL AKUI DIRINYA BERUNTUNG, TAK PERNAH TERDETIK CUR4NG



"Saya beruntung sebab punya isteri secantik Wawa bukan sahaja suri sempurna, bahkan menjadi ibu berkerjaya yang mampu mendidik anak-anak biar sesibuk mana pun dengan kerja.
"Ketenangan dan kebahagiaan yang kami miliki ini tidak mungkin saya gad@ikan hanya disebabkan keseronokan sementara.

"Memang tak pernah terniat cur@ng. Kalau ada bis1kkan, saya cepat-cepat ingat isteri dan anak-anak."

Demikian ujar pelakon Aeril Zafrel yang menyifatkan kecantikan isterinya, pelakon Wawa Zainal, sempurna di matanya dan dia tidak pernah terdetik untuk membuka ruang kepada wanita lain.

Dalam pada itu, Aeril meluahkan rasa syukur memiliki teman hidup seistimewa Wawa yang disifatkan sempurna baginya, selain memberitahu, dia tidak mungkin akan gad@ikan kebahagiaan dimilikinya itu.

Selain itu, Aeril yang sudah 12 tahun mendirikan rumah tangga bersama Wawa itu berkata, dia tidak mungkin melupakan peng0rbanan isterinya ini serta dia percaya terhadap kif@rah jika melakukan sesuatu.

"Wawa setia dengan saya selama ini dan sudah tentu saya selalu ingatkan diri supaya jangan buat hal, nanti kena kif@rah.

"Kalau sekali terkhil@f, memang sus@h dapatkan kepercayaan kembali, belum lagi dapat kif@rah. Jadi el@kkan 'nak@l'," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: