05 May 2024

"CUBALAH TANYA RUHAINIES" - BELLA ASTILLAH 'KUNCI MULUT' ISU KONFL1K RUMAH TANGGA, ENGGAN ULAS KEMUNCULAN ALIFF AZIZ DI P0DCAST



Pelakon dan penyanyi Bella Astillah, 30, memilih untuk 'mengunci mulut' apabila ditanya mengenai konfl1k rumah tangganya dengan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.
"Cubalah tanya Ruhainies," ujar Bella yang dalam masa sama, juga enggan mengulas mengenai kemunculan Aliff dalam temubual di satu p0dcast di Singapura, baru-baru ini.

"Maaf, saya tak nak komen," kata ibu kepada dua cahaya mata itu, Mohamad Ayden Adrean, 7, dan Ara Adreanna, 4.

Dalam pada itu, Bella turut menjelaskan dia sudah bersedia dari asp£k ment@l dan fiz1kal ketika ditanya adakah dia sudah bersedia dengan k£s mahkamah yang akan datang.

"InsyaAllah, saya sudah sedia," tutur Bella yang mendirikan rumah tangga dengan Aliff pada 9 September 2016.

Sebelum ini, tul@r video memaparkan Aliff yang gagal menahan s£bak sewaktu berkongsi mengenai mas@lah rumah tangganya ketika ditemubual dalam p0dcast berkenaan.

Kris1s rumah tangga Aliff dan Bella mula terc£tus dan menjadi perbualan ramai apabila Aliff ditangk@p khalw@t bersama pelakon Ruhainies di sebuah kondominium mewah pada 9 Mac lalu.

Kemudiannya, Bella membuat keputusan untuk memfailkan cerai terhadap suaminya itu di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan pada 13 Mac lalu.

Tidak lama selepas itu, muncul pula seorang wanita Singapura dikenali Sarah Yasmine, dimana dia mengaku menjalin hubungan cinta dengan Aliff sejak Januari lalu.

Keadaan menjadi bertambah kec0h apabila Sarah dilihat meny£barkan segala perbualan WhatsApp antara Aliff dan Ruhainies.

Bukan itu sahaja, malah Sarah turut meng@itkan nama artis lain seperti Emma Maembong, Chacha Maembong, Meerqeen, Anna Jobling, pasangan suami isteri iaitu Tom dan Fuad Rahman serta termasuk pemp£ngaruh dan penyanyi rap.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: