24 May 2024

CHE TA KATA ZAIN SAIDIN TAKKAN BER4NI CUR4NG : "DIA NAK KELUAR RUMAH PUN KADANG-KADANG T4KUT, ISTERI PULA ADAKALANYA MACAM HAR1MAU"



"Peny0ndol dengan suami siapa yang patut disal@hkan? Hello! Sal@hkan dua-dua. Tepuk sebelah tangan tak berbunyi. It takes two tango (mas@lah yang melib@tkan dua belah pihak).
"Kalau saya, aku ses@h (belas@h) sahaja kedua-duanya. Jangan bagi peluang pada lelaki itu. Kalau dia tak mula, takkanlah semuanya terj@di. Kalau saya, dua-dua saya sant@u, sesuai dan pu@s hati."

Itulah ujar pelakon Rozita Che Wan yang berkata, jika rumah tangga dis0ndol, kita sebagai wanita tidak hanya menyal@hkan peny0ndol sahaja tetapi suami juga perlu disal@hkan.

Tambah Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta, ianya tidak akan berl@ku jika suami tidak membuka ruang untuk dis0ndol.

Dalam pada itu, Che Ta turut mengingatkan suaminya yang juga pelakon, Zain Saidin agar tidak menjalin hubungan dengan wanita lain serta berselor0h mengatakan dia isteri yang gar@ng.

"Takkanlah Zain ber@ni, dia nak keluar rumah pun kadang-kadang t@kut, isteri pula adakalanya macam har1mau," katanya menerusi video dimuat naik di TikT0k.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: