09 May 2024

"DAH ITU PILIHAN DIA, JADI BIARLAH DIA LALUI SENDIRI" - ABBY ABADI JELAS DIA TAK KATA ANAKNYA TAK SAL4H



"Berita samp@h lah, tak sed@r diri lah.. Tapi follow juga. Kes1an orang macam ni. Tak pay@h sibuk hal orang.. duduk je diam-diam okay. Tak suka dengar saya jawab bila pr£ss int£rview saya, tapi follow buat apa."

Demikian kata pelakon Abby Abadi yang dilihat memuat naik perkongsian di Insta Story apabila ada segelintir pihak tampil mempers0alkan kenyataannya mengenai anak perempuannya, Marissa Dania Hakim baru-baru ini.

Menerusi perkongsian itu, Abby berkata, ada yang mengatakan sesi temu bual itu sebagai samp@h dan tidak sed@r diri, namun mempers0alkan mereka masih mengikuti berita tersebut.

Dalam pada itu, Abby turut menjelaskan, dia tidak pernah menyebelahi tind@kan anaknya itu, namun ia adalah pilihan Marissa.

Klik untuk gambar besar

Tambahnya lagi, jika mana-mana pihak enggan mendoakan yang terbaik untuk anaknya, lebih baik berdiam diri dan tidak menambah d0sa.

"Saya tak kata pun anak saya tak sal@h. Dah itu pilihan dia, jadi biarlah dia lalui sendiri. Tak lalu tak tahu kan? Tak mahu mendoakan yang baik-baik, baik diam je dari tambah d0sa okay," ujarnya.

Sebelum ini, Abby memberitahu, dia menerima kenyataan, namun masih ral@t dengan apa yang berl@ku serta tertanya-tanya dengan keputusan anaknya itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: