07 May 2024

DAKWAAN SUDAH RUJUK DENGAN SYAMSUL YUSOF - PUTERI SARAH TAMPIL NAFI : "JADI BINI NOMBOR DUA? EH! BERITA PALSU, TIDAK AKAN TERJ4DI"



"Seriuslah, makin menjadi-jadi tajuk Facebook. Makin b£nci dengan bl0g-bl0g dalam Facebook. Mula-mula kata nak rujuk balik, selepas itu meng@rut kata rujuk kembali demi anak-anak. Aku tak fahamlah.

"Makin diam, makin an£h-an£h tajuk dia nak suruh masuk l1nk Sh0p£e," ujar pelakon Puteri Sarah yang k£sal dengan penyebaran berita palsu kononnya hubungan dengan bekas suami, pengarah dan pelakon Syamsul Yusof kembali bertaut.

Puteri yang berkongsi perkara itu menerusi perkongsian di Insta Story, berkata, dia menerima pelbagai pertanyaan tentang kes@hihan khabar angin mengenai rujuk semula.

Klik untuk gambar besar

Menurut ibu kepada dua cahaya mata itu lagi, ada pihak tidak bertanggungjawab menggunakan berita p@lsu tersebut demi kepentingan diri.

Dalam pada itu, jelas Puteri Sarah, ianya adalah berita palsu dan perkara tersebut tidak akan berl@ku kerana dia sudah pun 'move on'.

"Ramai DM (mesej langsung) tanya betulkah rujuk balik? Jadi bini nombor dua? Eh! Berita p@lsu. Tidak akan terj@di. Kita sudah 'move on'," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: