02 May 2024

DAVID TEO DEDAH JADI M4NGSA SIH1R, LINT4H DALAM TUBUH



Penerbit David Teo, 60, baru-baru ini telah mendedahkan dirinya berd£pan peny@kit mist£ri yang mampu mer@gut nyawanya, apabila pernah menjadi m@ngsa sih1r yang didakwa dilakukan ahli keluarga terdekat
Kongsi David lagi, sikapnya menjadi sangat p£lik selepas terk£na sih1r itu enam tahun lalu yang mana awalnya disangka cuma dar@h tinggi.

"Ia berl@ku selepas menghadiri majlis pengebumian mendiang bapa saya. Dua minggu selepas balik dari Segamat, saya mula tak dapat tidur dan pen1ng kepala.

"Setiap hari menjelang senja, bacaan tek@nan dar@h tinggi saya naik. Bermula jam 12 tengah malam hingga pagi, bacaan tek@nan dar@h saya amat tinggi hingga boleh menyebabkan saya kena str0k.

"Pada awalnya saya anggap itu normal kerana saya pun sudah berusia. Bagaimanapun, selepas berjumpa doktor dan membuat pemeriksaan, doktor sahkan saya bebas daripada penyakit dar@h tinggi," katanya.

Dalam pada itu, David berkata, dia mendapat tahu dirinya disih1r selepas merujuk kepada seorang ustaz dan yang paling meng£jutkan apabila individu yang mengani@yainya adalah keluarga terdekat.

"Sepanjang keadaan itu berl@ku, saya sudah hil@ng minat nak berniaga, tak fikir pasal duit dan ingat nak m@ti sahaja. Bila rujuk kepada ustaz, barulah dapat tahu yang saya sudah terk£na g@ngguan sih1r.

"Ustaz itu dapat lihat dan memberitahu siapa dal@ng terb@bit. Ketika proses rawatan, saya dimaklumkan ustaz, individu berkenaan menyih1r saya dengan menghantar lint@h ke dalam tubuh saya.

"Lint@h itu akan musn@hkan org@n dalaman secara perlahan-lahan. Sebulan jugalah saya mend£rita sebelum pulih sepenuhnya," jelasnya.

Ketika terkena sih1r itu, David memberitahu, pelbagai hal p£lik dia lakukan termasuk memakai baju berlapis-lapis seolah-olah berada dalam musim sejuk dan apabila nampak cahaya matahari, dia akan mengg1gil serta jantung berdebar.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: