25 May 2024

DEDAH PERNAH JADI M4NGSA 'F4CE SH4MING' - MARYAM AKUI DAH L4LI DENGAN PELBAGAI EJ£KAN



"Banyak kali juga saya pernah kena 'f@ce sh@ming'. Orang selalu p£rli mata saya, mereka kata sep£t sangat.
"Selain itu, ada juga yang mempers£ndakan kening saya terlalu halus dan nipis. Macam tiada kening.

"Kebanyakan kena 'f@ce sh@ming' dengan orang di Korea Selatan, kalau di Malaysia kurang sedikit."

Itulah dedah pemp£ngaruh dan pelakon, Maryam Younaree, 32, dimana dia pernah menjadi m@ngsa 'f@ce sh@ming', namun sudah l@li dengan pelbagai ej£kan terhadap wajahnya.

Kata isteri kepada selebriti media, Ryzal Ibrahim itu, kebanyakan ej£kan itu datang daripada netizen dari negaranya sendiri di Korea Selatan dan hanya segelintir dari negara yang berbuat demikian.

Namun, akui Maryam, ej£kan yang diterimanya itu memang benar dan tidak ter@sa h@ti pun. Ini kerana jelasnya, dia cuma mengambilnya sebagai jenaka.

"Reaksi saya sudah pasti mar@h. Walaupun mereka ada betulnya sebab memang mata saya sedia begitu sep£t dan kening memang halus.

"Apa pun saya tidak ambil h@ti dan anggap itu gurauan. Lagipun, ramai yang kata saya cantik," tuturnya.

Selain itu, Maryam turut memberitahu, dia amat menitikberatkan soal penjagaan kulit wajahnya serta akur perlu menukar cara penjagaannya selepas menetap di Malaysia.

"Kulit saya mudah keluar jerawat kalau tidak dijaga dengan betul. Saya kena selalu minum air yang banyak dan kurangkan makanan yang berlem@k.

"Penjagaan kulit dengan menggunakan produk yang sesuai juga sangat saya titikberatkan. Pengambilan vitamin C juga tidak saya tinggalkan," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: