14 May 2024

"DIA (ANAK) AL4MI DEPR£SI... KEBELAKANGAN INI BANYAK MENYENDIRI & JAUHI KELUARGA" - HALIM OTHMAN



"Perbualan kami tidak berlangsung baik. Dari situ saya k£san sesuatu yang tidak kena dengannya. Ibunya juga memaklumkan perkara yang sama, dia (anak) al@mi depr£si. Kebelakangan ini banyak menyendiri dan jauhi keluarga."
Itulah kata bekas penyampai radio, Halim Othman yang mengatakan anaknya yang juga pelakon, Myra Natasya mengal@mi depr£si dan kini banyak menyendiri serta menjauhi keluarga.

Dakwa Halim lagi, ada sesuatu yang memar@kkan ap1 kemar@han anaknya itu sehingga membuat kenyataan dirinya adalah anak tidak s@h tar@f.

Selain itu, Halim turut meluahkan rasa bimb@ng dengan keadaan anaknya itu, selain mengatakan mungkin wujud an@sir luar yang membawa peng@ruh neg@tif sehingga Myra ber@ni membuat kenyataan berkenaan.

Menurutnya lagi, sudah lebih setahun dia tidak bertemu Myra, malah segala mesej serta panggilan tidak berjawab termasuk yang dihantar oleh ibu kepada anaknya itu.

"Saya bimb@ng dengan keadaannya dan juga ris@u dengan peng@ruh-peng@ruh tidak sihat, yang mungkin memp£ngaruhi dia menc£tuskan sens@si untuk mendapatkan perhatian orang.

"Dia sekarang al@mi tek@nan. Dia tinggal sendiri dan hampir lebih satu tahun kami tidak berjumpa. Semua mesej dan panggilan tidak berjawab. Begitu juga yang dihantar oleh ibunya," ujarnya.

Dalam pada itu, Halim turut meminta orang memberi ruang kepada mereka untuk menyelesaikan perkara tersebut serta tidak menc£tuskan apa-apa sp£kulasi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: