08 May 2024

DIDAKWA LAKUKAN PEMBED4HAN DAGU - SYAMEL TAMPIL NAFI



Baru-baru ini, timbul dakwaan mengatakan penyanyi Syamel melakukan pembed@han kosm£tik bagi menampakkan bentuk dagunya semakin runcing.
Berhubung dakwaan tersebut, Syamel yang tidak cepat melatah dengan gosip nakal itu, tampil menafikan serta menjelaskan perubahan itu berlaku disebabkan berat badannya yang semakin menyusut.

"Dahulu berat badan Syamel mencecah angka 100 kilogram (kg), jadi apabila tubuh yang berisi itu mungkin menutupi bahagian yang diperkatakan.

"Jadi apabila berat badan semakin menyusut hingga tinggal 72 kilogram, barulah orang nampak. Pada saya pembedahan ini semua untuk jangka masa pendek saja.

"Di penghujungnya jika orang mahukan kepastian, orang akan tengok anak yang lahir, acuannya kan? Alhamdulillah, hidung anak saya Khawla sebiji bapanya.

"Apa pun, saya percaya selebriti harus ada penampilan cantik, kacak dan kemas tapi kena ada batasannya," ujarnya.

Dalam pada itu, Syamel berkata, dia tidak mengh@kimi mana-mana selebriti yang ingin menjaga penampilan menggunakan kaedah alt£rnatif, sebaliknya berpendapat itu adalah pilihan masing-masing.

Sementara itu, mengenai perkembangan kerjaya pula, Syamel berhasrat untuk tampil dengan single terbaru dalam tempoh terdekat.

"Saya merancang untuk tampil dengan lagu baru yang juga merupakan eksperim£ntasi saya dalam muzik. Saya berharap lagu itu nanti dapat diterima oleh penggemar muzik," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: