07 May 2024

NAFI SY0K SENDIRI BAL4S SOALAN DI IG STORY - RUHAINIES ULAS KONTR0VERSI TENTANG DIRINYA VIR4L SEHINGGA NEGARA CHINA: "SETIAP UJ1AN ITU PASTI ADA HIKMAH"



"IG Story Anis (Ruhainies) ada dua hingga tiga juta yang tengok setiap hari. Dalam tiga juga, takkan semua neg@tif. Mungkin korang semua nampak komen neg@tif di media sosial lain, dalam ada penyokong dalam diam lagi ramai."

Demikian jawab pelakon sens@si, Ruhainies yang menafikan dirinya sendiri yang membal@s soalan di Instagram (IG) Story seperti yang didakwa oleh netizen.

Jelas Ruhainies, ianya soalan daripada pengikut di media sosial miliknya dan ramai pengikutnya memberi sokongan secara diam-diam sejak kontr0versi terp@lit dirinya.

Dalam pada itu, pelakon itu turut berkata, dia menerima sehingga tiga juta 'viewers' setiap hari di Instagram Story.

Bukan itu sahaja, malah Ruhainies juga mendedahkan, dia menerima banyak tawaran kerja termasuk dari luar negara selepas kontr0versinya menjadi bualan ramai, namun tidak boleh berkongsi lebih lanjut.

Kata Ruhainies lagi, dia juga tidak sangka menerima pelbagai tawaran baru tersebut, selain menyifatkan setiap uj1an ada hikmah disebaliknya.

Sementara itu, Ruhainies memberitahu, kisahnya itu tul@r sehingga negara China, susulan kontr0versi terp@lit dirinya selepas ditangk@p khalw@t dengan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.

"Benda yang jadi ternyata ada hikmah tersendiri, t1pulah kalau saya cakap langsung tak terj£jas bila benda ini berl@ku. Tapi saya sentiasa percaya setiap ujian itu pasti ada hikmah dan Alhamdulillah saya banyak terima tawaran dari negara seberang.

Klik untuk gambar besar

"Allah dah susunkan, setiap uj1an pasti ada hikmah. Saya tak boleh nak cerita lanjut sebab masih dalam proses perbincangan. Cerita ini bukan setakat viral di Malaysia, tapi sampai ke luar negara juga, ke China pun.

"Cuma saya mohon doa daripada semua agar populariti saya tak terj£jas oleh kontr0versi ini," ujar Ruhainies yang turut men£gaskan, drama 'Terj£rat' yang ditunjanginya bersama Aliff tidak terj£jas, walaupun nama mereka panas ek0ran kontr0versi yang berl@ku.

Jelas wanita berusia 31 tahun itu lagi, mereka tetap menjalani penggambaran seperti biasa, malah penggambaran drama itu sudah selesai.

"Saya faham dan terima kerana isu pun tengah panas tetapi setakat ini tidak ada tawaran lakonan yang dibatalkan, sebaliknya cuma ditangguhkan saja.

"Penggambaran tetap jalan macam biasa, tapi mengenai di gam mahupun disenarai hit@mkan setakat ini kenyataan yang saya dapat perkara itu takkan berl@ku. Jadi saya mohon doakan saya," ulasnya.

Kontr0versi Ruhainies dan Aliff terc£tus apabila mereka ditangk@p khalw@t di sebuah kondominium mewah di sini, Mac lalu.

Rent£tan itu, isteri Aliff iaitu pelakon dan penyanyi Bella Astillah dilapor memfailkan perceraian di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan di sini, pada 11 Mac.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: