24 May 2024

SAL4HAKAN PIHAK LELAKI LAYAN 'PENY0NDOL' - AMYRA ROSLI JELAS DIA TIDAK PERNAH PERIKSA TELEFON SUAMI SEPANJANG 7 TAHUN BERKAHWIN



"Saya mal@s nak 'ch£ck' telefon suami kerana tidak mahu timbul isu yang tidak sepatutnya nanti. Sebagai isteri, saya juga ada tanggungjawab besar untuk menjaga anak-anak dan rumah tangga."
Ujar pelakon Amyra Rosli yang menjelaskan, dia tidak pernah memeriksa telefon suaminya yang juga pelakon, Amar Baharin, selain tahu kata laluan telefon Amar.

Dalam pada itu, kata Amyra lagi, dia menghormati priv@si suaminya itu serta tidak mahu isu tidak sepatutnya kerana sebagai isteri, dia mempunyai tangungjawab besar.

Amyra turut menjawab pertanyaan mengenai isu rumah tangga selebriti berd£pan kem£lut ketika ini, dimana pelakon itu berkata, dia menjadikan apa yang berl@ku itu sebagai pengajaran dan dia juga berusaha untuk menjaga rumah tangganya.

"Hidup kita singkat dan saya tidak mahu pen1ng kepala untuk memikirkan mas@lah rumah tangga orang lain. Sebagai manusia, kalau kita hal@ng macam mana pun (isu rumah tangga) kalau benda tu nak jadi, ia akan tetap terjadi juga.

"Saya sendiri berusaha untuk menjaga rumah tangga dengan sehabis baik dan selebihnya kita berdoa dan mohon pertolongan dengan Allah," tuturnya.

Selain itu, ditanya pula mengenai isu peny0ndol, Amyra berkata, dia akan menyal@hkan pihak lelaki jika ianya berl@ku kerana mereka melayan 'peny0ndol'.

"Saya tidak sal@hkan peny0ndol (wanita) kerana perkara itu tidak akan berl@ku jika lelaki (suami) tidak melayan. Kita juga tidak kenal dengan peny0ndol itu kerana dia orang luar, jadi pihak lelaki yang perlu dipersal@hkan," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: