08 May 2024

"SAYA LIHAT MEREKA SEBAGAI LOVING COUPLE... BELLA SENTIASA TEMAN ALIFF SEPANJANG DI GV" - NABIL PERCAYA SETIAP ORANG AKAN ADA UJ1AN HIDUP



"Semasa di GV saya tidak lihat apa-apa pun perubahan pada Aliff. Saya lihat mereka sebagai loving couple. Itu berdasarkan mata kasar saya.
"Bella sentiasa teman Aliff sepanjang di GV. Malah sebelum dan selepas buat persembahan Aliff sentiasa ada dengan Bella. Mereka selalu duduk sama-sama."

Itulah kata pengacara Nabil Ahmad yang menjelaskan, dia melihat Aliff Aziz dan Bella Astillah sebagai pasangan bahagia ketika di program All Stars Gegar Vaganza tahun lalu.

Ujar Nabil, dia melihat Bella sentiasa menemani Aliff ketika di GV dan tidak melihat tanda-tanda pasangan itu berd£pan mas@lah rumah tangga.

Disamping itu, Nabil menyifatkan apa yang berl@ku dalam rumah tangga pasangan itu sebagai uj1an.

Dalam pada itu, Nabil meminta orang ramai mendoakan buat Aliff dan Bella. Tambahnya, sebagai manusia, memang tidak terlepas dari melakukan kesil@pan.

"Saya percaya setiap orang akan ada uj1an hidup masing-masing. Tetapi apabila berl@ku perkara begini, saya sebagai sahabat percaya ujian yang diberikan ini tanda Allah sayang dia.

"Keluarga Bella dan Aliff ketika ini sedang diuji. Tugas kita orang lain mendoakan untuk mereka.

"Saya sebagai orang yang sudah berkeluarga terfikir bagaimana jika berl@ku uj1an sebegitu datang kepada saya. Semua orang ada kisah sil@m, manusia tak l@ri dari berbuat khilaf," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: