24 May 2024

"SETIAP PAT4H HATI & KEKEC£WAAN MEMBAWA RAHMAT YANG TERSEMBUNYI" - BEKAS ISTERI HISYAM HAMID SIFATKAN PERCERAIAN ADALAH SATU KEHIL4NGAN YANG B£RAT & TINGGALKAN PELBAGAI PERTANYAAN



"Semua yang berl@ku pasti bersebab. Setiap patah hati dan kekec£waan membawa rahmat yang tersembunyi. Saya mungkin berasa kehil@ngan sekarang, berg£lut dengan soalan yang seolah-olah tiada jawapan.
"Saya melalui 1,000 perkara dalam hidup yang orang tidak tahu. Saya mengal@mi perkara-perkara yang mengg0ncangkan, mengubah, mengh@ncurkan, membina dan mengajar saya lebih kuat yang pernah saya fikirkan."

Itulah tulis bekas isteri pelakon Hisyam Hamid iaitu Rosmawati Hanafi, dimana dia menyifatkan perceraian yang berl@ku adalah satu kehil@ngan yang b£rat serta meninggalkan pelbagai pertanyaan kepada dirinya.

Rosmawati atau mesra disapa Mel yang berkongsi perkara tersebut menerusi Instagram, bagaimanapun menganggap perpisahan itu pasti mempunyai hikmah di sebaliknya, walaupun tersimpan rapi kisah hidupnya yang ramai tidak ketahui.

Menurutnya lagi, dia percaya setiap perkara yang terj@di akan mengub@ti hidupnya menjadi lebih kuat pada masa akan datang.

"Hati saya mungkin terluk@ sekarang, tapi perasaan ini tidak akan kekal lama. Hati saya akan pulih semula pada masa yang terbaik.

"Namun buat waktu ini, sudah tiba masanya untuk jadi lebih kuat, reda dengan segala ketentuan dan memperb@iki diri," katanya.

Semalam, Hisyam mengumumkan perkahwinan yang dibina bersama Mel hampir 20 tahun itu sudah berakhir.

Hisyam bagaimanapun enggan mendedahkan punca dan tarikh sebenar perceraian mereka serta memaklumkan hubungan mereka masih dalam keadaan baik, walaupun sudah tidak bersama sebagai suami dan isteri.

Untuk makluman, Mel dan Hisyam berkahwin pada 2006. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Nurish Syameliah, 17, dan Haydeen, 15.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: