07 May 2024

"SUDAH TIBA MASANYA UNTUK 'WR4P IT UP' (TAMATKAN) - PUTERI SARAH HARAP KONTR0VERSI MEMB4BITKAN ALIFF AZIZ TEMUI TITIK NOKTAH



"Pada pandangan saya, benda ini (kontr0versi) dah jadi dan sudah kec0h. Jadi, sudah tiba masanya untuk 'wr@p it up' (tamatkan).

"Kalau tidak makin tak tenang netizen dan kita. Dah huru-har@ dan makin banyak karakter," kata pelakon Puteri Sarah Liyana menerusi wawancara sebuah program televisyen.

Dalam wawancara tersebut, Puteri Sarah berharap kontr0versi memb@bitkan penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz dapat menemui titik noktah, berikutan situ@si yang sudah tidak terkaw@l ketika ini.

Ujar Puteri Sarah lagi, keadaan yang berl@ku itu amat membimb@ngkan dan semakin huru-har@, selain berkata, dia bangga dengan isteri kepada Aliff yang juga pelakon dan penyanyi Bella Astillah kerana kuat menghad@pi uj1an yang berl@ku.

"Apa yang saya nampak Bella dah 'move on'. Teruskan apa yang dia buat, terus terbang tinggi. Semua yang ada ini dah cukup bagus.

"Kita kena jaga kesihatan ment@l dan sebagai ibu kepada dua orang anak, kita tak boleh tert£kan. Anak-anak kita bergantung kepada kita. Kita kena kuat untuk anak-anak kita," ujarnya.

Klik untuk gambar besar

Terdahulu, industri hiburan dik£jutkan dengan berita tangk@pan khalw@t memb@bitkan Aliff dengan pelakon Ruhainies.

Ketika peminat masih tertanya-tanya pengakhiran k£s itu, selain permohonan cerai Bella, muncul pula seorang wanita Singapura dikenali Sarah Yasmine, dimana dia mendakwa dirinya adalah kekasih gel@p Aliff.

Kisah kecur@ngan Aliff semakin panas apabila Sarah mendakwa Aliff dan Ruhainies bercinta bersandarkan bukti daripada WhatsApp antara mereka.

Menambahkan kekec0han lagi, kekasih gel@p Aliff itu kemudian bertind@k mendedahkan satu persatu mengenai artis lain.

Antara nama yamg dipetik wanita terb@bit adalah Emma Maembong, Chacha Maembong, Meerqeen, pasangan suami isteri, Tom dan Fuad Rahman, serta pemp£ngaruh dan penyanyi rap.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: