04 May 2024

SYAFIQ KYLE KATA ARTIS PERLU BIJAK BERTIND4K



"Kontr0versi ini penting, publ1siti pun penting tapi kita kena pilih kontr0versi apa yang kita nak. Kalau kita terlalu bersih pun, saya rasa benda itu tak mengajar kita.
"Saya rasa masyarakat sekarang dah bijak. Mereka boleh nilai siapa yang s£rius dan tak dalam bekerja. Saya tak kata saya terbaik, tapi saya sedang belajar.

"Saya tak kata, saya tak buat sal@h… saya ada juga terp@lit kontr0versi. Apa yang penting, bakat itu perlu diberi keutamaan."

Ujar pelakon Syafiq Kyle yang mengaku kontr0versi dan publ1siti mampu menaikkan populariti dan jenama seseorang selebriti itu dalam industri seni.

Bagaimanapun, kata Syafiq, perkara itu perlu ditang@ni dengan bijak supaya tind@kan yang dibuat tidak memakan diri.

Menurut pelakon itu lagi, semakin meningkat usia, dia kini semakin matang dalam menentukan apa yang terbaik untuk dirinya.

"Mungkin sebab saya dah 32 tahun… saya pilih untuk bekerja dengan orang matang. Tapi perangai kebudak-budakan masih ada. Tapi pekerjaan banyak membantu saya dari segi keputusan.

"Saya pernah rasa 'down' juga untuk kerja saya dan kat situ saya jadikan batu lonj@tan untuk saya belajar dan perbaiki diri. Tak ada orang tolong kita," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: