04 May 2024

SARAH YASMINE DAKWA DAPAT PERINTAH MAHKAMAH LARANG ULAS ISU ALIFF AZIZ: "HINGGA K£S SELESAI, MULUT SARAH DIKUNCI... SAYA TETAP AKAN LAW4N BALIK DI MAHKAMAH BERSAMA PEGUAM"



"Saya minta maaf kerana tidak dapat memberi komen mengenai pendedahan Aliff. Saya dah terima n0tis perintah untuk saya tidak menyebut mengenai dirinya. Jadi, saya tidak boleh mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung k£s tersebut.
"Untuk sementara ini, hingga k£s selesai, mulut Sarah dikunci sebab diberi 'c0urt ord£r'. Sarah tidak boleh kata apa-apa atau muat naik apa-apa mengenai dia beberapa hari sebelum p0dcast (rakaman podcast diterbit The Common Folks) dimuat naik.

"Jadi, Sarah tidak boleh beri apa-apa kenyataan. Jadi, Sarah harap anda semua boleh berdoa untuk semuanya lancar dengan tind@kan yang Sarah hendak buat terhadap semua individu yang Sarah mahu ambil tind@kan."

Demikian jelas kekasih gelap Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine yang mendakwa, dia mendapat perintah mahkamah melarang dirinya mengulas atau memuat naik kandungan menyentuh penyanyi dan pelakon berasal dari Singapura itu.

Kata Sarah, dia tidak dapat mengulas mengenai pendedahan Aliff baru-baru ini selepas menerima n0tis perintah itu, selain men£gaskan, dia tidak akan berdiam diri dan akan menyelesaikan di mahkamah bersama peguam yang dilantik kerana dia tidak sal@h.

"Saya tetap akan law@n balik di mahkamah bersama peguam. Saya tahu diri saya tak salah. Saya sudah beritahu dia (Aliff) sebelum keluar arahan dari pihak mahkamah.

"Saya dengan dia sudah tidak mempunyai sebarang hubungan. Saya akan full on go aga1nst dia with everything and now, with the c0urt ord£r.

"Saya okay kalau ada segelintir pihak yang menganggap saya terheg£h atau mer0yan. Insya-Allah, walaupun diduga, saya masih boleh fokus mencari rezeki dengan bekerja," ujarnya.

Dalam pada itu, Sarah mendakwa, dia mahukan ruang untuk berdiam diri sementara selepas diberi perintah mahkamah.

Sarah bagaimanapun tidak menyatakan dengan terp£rinci perintah mahkamah yang didakwa diterimanya itu.

Sementara itu, Sarah turut mohon maaf kepada individu yang melayangkan mesej langsung kepadanya.

"Sesiapa yang hantar Direct Message (DM) saya mengenai kerja, Sarah minta maaf sangat. Sarah tak bal@s sebab fokus sepenuhnya dengan apa yang Sarah patut buat. Tetapi, Insya-Allah, Sarah boleh bal@s semua hari ini sebab inilah masanya," tulisnya.

Terdahulu, kem£lut rumah tangga Aliff dan isterinya, pelakon dan penyanyi Bella Astillah menjadi lebih par@h selepas pendedahan dimuat naik di IG Sarah.

Menerusi beberapa tangkapan layar, ia didakwa mengandungi perbualan mesra dan perancangan Aliff dengan seorang wanita yang dipercayai Ruhainies.

Tidak cukup dengan itu, Sarah dilihat turut membuat pendedahan memb@bitkan beberapa artis lain.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: